مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل از تبدیل کتابخانه مرکزی اردبیل به عنوان کتابخانه مرجع منطقه و حتی خارج از استان طی آینده ای نزدیک خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / صادق فرهمندامین در جلسه انجمن کتابخانه های اردبیل اضافه کرد: این مهم با تزریق 10 هزار نسخه کتاب جدید در زمینه ها و موضوعات مختلف به این کتابخانه محقق می شود.

وی از آماده سازی بیش از 10 هزار نسخه کتاب چاپ شده در پنج سال اخیر جهت قرار گرفتن در قفسه های کتابخانه مرکزی اردبیل خبر داد و یادآور شد: این کتابها از اواخر سال 91 از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور ارسال شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان افزود: کتابهای جدید با کیفیت چاپ بسیار عالی و در موضوعات و حوزه های گوناگون از جمله علوم انسانی، علوم پایه، علوم کاربردی، هنر و کتابهای کمک آموزشی و... بوده و با پایان مراحل آماده سازی این کتابها، بخشی از نیازهای فرهنگی و علمی مراجعین، اساتید، پزوهشگران و دانشجویان رفع خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر تسریع در فرآیند آماده سازی کتابهای جدید، بیان داشت: سیاست نهاد کتابخانه های عمومی این ست که با خرید و ارسال کتابهای چاپ شده طی پنج سال گذشته در حوزه های متعدد، پاسخگوی تمام نیازهای فرهنگی و علمی شهروندان در حوزه کتاب باشد.

فرهمندامین با اشاره به وجود کتابهای کمک آموزشی در بین کتابهای جدید ارسالی ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان نیز می توانند با عضویت در کتابخانه مرکزی اردبیل از این کتابها استفاده کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.