ارائه گزارش "حادثه 22 بهمن قم" به بروجردي، تعيين سقف دریافت نرخ سود تسهیلات بانکی، حضور آيت‌الله هاشمی در انتخابات، برگزاري چهارمين جلسه دادگاه كهريزك و بيانات رهبر معظم انقلاب در افتتاحيه اجلاس علما و بيداري اسلامي از مهمترين عناوين خبري روز دوشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(دوشنبه) به اين شرح است:


لاريجاني: ركود در توليد كشور را دچار بيماري اقتصادي مي‌كند
رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه اگر ما بخواهیم تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کنیم باید به تولید و اشتغال توجه داشته باشیم، گفت: اگر تولید در رکود باشد کشور دچار بیماری اقتصادی می‌شود.



گزارش "حادثه 22 بهمن قم" يكشنبه تحويل بروجردي مي‌شود
رئیس کمیته رسیدگی به حادثه ۲۲بهمن قم، با اعلام نهايي شدن پیش‌نویس گزارش این کمیته، گفت: این گزارش هفته آینده به رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تقديم خواهد شد.



سقف دریافت نرخ سود تسهیلات بانکی مشخص شد
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: برابر مصوبه این کمیسیون بانک‌های دولتی و خصوصی مکلف شدند سقف نرخ سود دریافتی از مشتریان خود را برابر با نرخ تعیین‌شده توسط شورای پول و اعتبار دریافت کنند.



ماموريت "شوراي رقابت" در تعيين قيمت خودرو به پايان رسيد
عضو شورای رقابت گفت: پس از این شورای رقابت هیچ وظیفه‌ای در خصوص تعیین قیمت خودرو نخواهد داشت چرا که وظیفه خود را انجام داده است.



کانديداها وعده‌هاي تخيلي ندهند/ انتخابات كشمكش سياسي نيست
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اينكه وعده‌ها و راهکارهايي که نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري ارائه مي‌کنند بايد واقعي باشد، گفت: داوطلبان تصدي پست رياست جمهوري بايد از طرح وعده‌هاي غير واقعي و تخيلي به مردم بپرهيزند.



افتتاح 75 هزار واحد مسکونی در جشن توانمندسازی 120 هزار مددجوی سازمان بهزیستی
با حضور رئیس جمهور، 75 هزار واحد مسکن مددجویی در سراسر کشور واگذار شد و کلید 4 باب از این واحدهای مسکونی به طور نمادین از سوی احمدی‌نژاد به مالکان آن‌ها اهدا شد.



احمدی‌نژاد را در دایره اصولگرایان نمی‌دانیم/دولت، ايران را بسيار گران اداره مي‌كند
عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان گفت: اگر سياست‌هاي همين دولت ادامه يابد به نقطه خطرناك و غيرقابل برگشت مي‌رسيم و دولت ايران را بسيار گران اداره مي‌كند.



اگر حضور هاشمی در انتخابات جدی شود درباره آن اظهارنظر می‌کنيم
عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: اگر حضور آیت‌الله هاشمی در انتخابات ریاست‌جمهوری جدی شود درباره آن اظهارنظر خواهیم کرد.



احتمال تغيير نظر هاشمی برای ورود به انتخابات وجود دارد
دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: با مطالبی که آيت‌الله هاشمی در روزهای اخیر بیان کرده، احتمال می‌دهم نظر وی نسبت به حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری تغییر پیدا کرده است.



نتیجه انتخابات سبب ناامیدی بیشتر بیگانگان و دشمنان انقلاب خواهد شد
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جریانات غیر همسو با نظام، انحرافی، فتنه و دنباله‌های آن با وجود همه تلاشی که برای کسب آراء دارند، از زمینه‌های اجتماعی و اقبال عمومی برخوردار نیستند و نتیجه انتخابات سبب ناامیدی بیشتر بیگانگان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شد.




در صورت تایید يا عدم صلاحیتم تسلیم نظر شورای نگهبان هستم
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در صورت رد يا تاييد صلاحيتم از سوي شوراي نگهبان به نظر اين نهاد قانوني كشور تمكين مي‌كنم.




نیروی دریایی ارتش تاکنون ۲۰ برابر محیط کره زمین را پیموده است
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به فعالیت‌های کنونی این نیرو و سفرهای بین‌المللی آن گفت: این برنامه، راهبردی نیروی دریایی است که در سواحل و دریاهای بین‌المللی حضور داشته باشد و ما تاکنون ۲۰ برابر محیط کره زمین را دریانوردی کرده‌ایم.



دولت آمريكا پاسخگوي اقدامات خود در نقض ابتدايي‌ترين اصول حقوق بشر باشد
سخنگوي وزارت امور خارجه در واکنش به گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریکا و طرح ادعاهای بی‌اساس علیه کشورمان گفت: دولت آمریکا به جای ادامه رویه نادرست و تکراری خود در محکوم کردن سایر کشورها، پاسخگوی عملکرد خود در این زمینه باشد که ناقض ابتدایی‌ترین اصول حقوق بشر و حقوق بین‌الملل است.



مرتضوي با خدم و حشم آمد
چهارمين جلسه دادگاه كهريزك با حاشيه‌هاي جالب توجه و متفاوتي همراه بود.



از گفتگو با رسانه‌ها منع شده‌ام/ روند دادگاه مطلوب بود
پدر مرحوم محسن روح الاميني گفت: من مسئوليت پدري‌ام را انجام داده‌ام و اين در حالي است كه مرغ پخته هم به حرف‌هاي مرتضوي مي‌خندد.



پايان چهارمين جلسه دادگاه / منع گفتگوي متهمان، وكلا و شكات با رسانه‌ها از سوي قاضي
قاضي دادگاه كهريزك با اعلام پايان جلسه دادگاه گفت: متهمان، وكلا و شكات پرونده كهريزك حق ندارند درباره جزييات دادگاه با رسانه‌ها گفتگو كنند.



يكى از خطرناك‌‌ترين چيزهائى كه "نهضت بيدارى اسلامى" را تهديد ميكند، تبديل اين نهضت‌ها به معارضه‌‌هاى خونين فرقه‌‌اى و مذهبى است + صوت
مقام معظم رهبري با بيان اينكه امروز يكى از خطرناك‌‌ترين چيزهائى كه نهضت بيدارى اسلامى را تهديد ميكند، اختلاف‌‌افكنى و تبديل اين نهضت‌ها به معارضه‌‌هاى خونين فرقه‌‌اى و مذهبى و قومى و ملّى است، اظهار داشتند: آنها كه قدرت يكپارچه‌‌ اسلامى را مانع هدف‌هاى خبيث خود مي‌دانند، دامن‌‌ زدن به اختلاف‌ها در درون امت اسلامى را آسانترين راه براى مقصود شيطانى خود يافته‌‌اند و تفاوت‌هاى نظرى در فقه و كلام و تاريخ و حديث را - كه طبيعى و اجتناب‌‌ناپذير است - دستاويز تكفير و خونريزى و فتنه و فساد ساخته‌‌اند.



تجلیل دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور از عوامل سریال "پایتخت ۲"
عوامل سریال پایتخت 2 از سوی دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشورمورد تقدیر قرار گرفتند.



لنکراني با يک برنامه مدون وارد انتخابات شده است
دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه لنکرانی با یک برنامه دقیق و جامع وارد عرصه انتخابات شده است، گفت: وی برای پاسخ به تخریب‌های برخی رسانه‌ها وقت صرف نخواهد کرد.
انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار