پدر مرحوم محسن روح الاميني گفت: من مسئوليت پدري‌ام را انجام داده‌ام و اين در حالي است كه مرغ پخته هم به حرف‌هاي مرتضوي مي‌خندد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران،"عبدالحسين روح‌الاميني" ظهر امروز پس از پايان جلسه دادگاه كهريزك در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئيس دادگاه ما را از بيان جزئيات جلسه دادگاه منع کرده است ولي روند دادگاه خيلي خوب بود.

وي در پاسخ به اظهارات حيدري‌فر متهم رديف دوم پرونده کهريزک مبني براينکه شاهد دعوت شده به دادگاه امروز متهمان کهريزک هستند و نمي‌توانند در جايگاه شاهد حاضر شوند گفت: مگر حيدري فر سخنگوي ما و يا قوه قضاييه شده اند که اينگونه سخن مي گويند با اين وجود امروز نوبت به بيان اظهارات شهود نرسيد و فقط متهم رديف دوم و وکيلش از اتهامات وي دفاع کردند.

روح الاميني در پاسخ به اظهارات مرتضوي مبني بر اينکه روح الاميني مسئوليت پدري‌اش را در قبال فرزندش انجام نداده اظهار داشت: مرغ پخته هم به بيانات مرتضوي مي‌خندد مگر در اين کشور هرکس که با وکيل و يا وزيري رابطه ندارد بايد فرزندش را بکشند؟ آيا اينگونه مملکت داري مي کنند.

وي افزود: پس از اظهارات مرتضوي طنز نويسان و حقوقدانان و صاحب نظران جواب وي را دادند.

روح الاميني با بيان اينکه من مسئوليت پدري‌ام را انجام داده‌ام تصريح کرد: درزمان دستگيري فرزندم با فرمانده سابق سپاه، قائم مقام سابق ناجا، يکي از دوستانم در قرارگاه ثارالله ملاقات کردم همچنين خودم و فرزند ديگرم به اوين و بازداشتگاه نيز مراجعه کرديم ولي کسي پاسخگو نبود همچنان که هنوز هم در دادگاه متهمان پاسخگو نيستند.

وي اذعان داشت: ما مي‌خواستيم که متهمان اين پرونده در ابتدا قبول مسئوليت، عذرخواهي، استعفا و يا برکنار شوند که اينگونه نشد و در نهايت ناگزير شديم محاکمه آنان را پيگيري کنيم كه به اينجا رسيديم.

روح الاميني گفت: از فرزند ما که گذشت ولي اين روند را ادامه خواهيم داد تا مردمي که در اين کشور آشنا ندارند اينگونه دچار مشکل نشوند.

همچنان که روح الاميني در ميان خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ مي‌داد، پدر مرحوم کامراني خطاب به روح‌الاميني گفت: مگر قرار نبود که حرف نزنيم حرف‌هاي ما خوراک رسانه‌ها نشود.

كامراني اظهار داشت: خبرنگاران نبايد از منابع ديگر نقل قول کنند؛ تا ما زنده‌ايم از ما بپرسيد تا واقعيات در تاريخ بماند.

وي با ارزيابي مطلوب از روند دادگاه تصريح کرد: من نمي‌خواهم با بيان نظراتم از سوي قانون مورد بازخواست قرار گيرم.

پدر مرحوم كامراني خاطر‌نشان کرد: به ما ظلم شده است و در چشمانمان نگاه مي‌کنند و به صراحت مي گويند نه.

مادر مرحوم روح‌الاميني و کامراني نيز به جمع خبرنگاران آمدند و پس از اصرار خبرنگاران درباره ارائه جزئيات جلسات دادگاه گفتند: روند دادگاه خوب است، اميدواريم نتايج خوبي به بار آورد.

گفتني است؛ جلسه پنجم دادگاه روز چهارشنبه 11 ارديبهشت 92 برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مرغ ، پخته ، بیانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار