به گفته رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي اساتید دانشگاه با اهتمام جدی در اجرای طرح تمام وقتی توام با توسعه آموزش موجب افزایش اعتماد مردم به خدمات درمانی در بخش دولتی شده اند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران؛ دکتر حسن ابوالقاسمی، رئیس دانشگاه در پیامی به هشتمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتي گفت: پیشرفت های این دانشگاه در زمینه های توسعه آموزش پزشکی، علم و فناوری، خدمات بهداشتی و درمانی و... مرهون تلاشهای اساتید فرهیخته و فرزانه دانشگاه است  و  اساتید دانشگاه با اهتمام جدی در اجرای طرح تمام وقتی توام با توسعه آموزش موجب افزایش اعتماد مردم به خدمات درمانی در بخش دولتی شده و با فداکاری و از خودگذشتگی بیش از پیش برای تعلیم و تعلم دانشجویان، گسترش مرزهای اخلاق حرفه ای در دانشگاه و رساندن خدمات مطلوب به مردم تلاش  ميکنند.


وي افزود: تعلیم و تربیت ودیعه ای گرانبها از سوی خداوند متعال است که با سپردن آن به دستان توانای اساتید این مسوولیت خطیر را بر عهده آنان گذاشته تا به عنوان هادیان راه سعادت، سیاهی جهل را از دل ها بزدایند و زلال دانایی را در روان بشر جاری سازند.

 ابوالقاسمي با عنوان اينکه پرورش نيروي انساني خلاق، فكور، انديشمند و پايبندبه ارزش هاي ديني و اخلاقي بي گمان مرهون تلاش های خستگي ناپذير اساتیدی است که خود را  به زیور علم و اخلاق آراسته و نگاه خويش را به افق ایران مقتدر و دانش‌محور معطوف داشته اند اظهار داشت:از این منظر کشور وامدار تمامی اساتیدی است که چراغ هدایت بشریت را به تاسی از پیامبر اعظم(ص) روشن و فروزان نگاه داشته اند؛ بدون تردید پیشرفت های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در زمینه گسترش و توسعه آموزش پزشکی، علم و فناوری، خدمات بهداشتی و درمانی و... تنها با وجود اساتید فرهیخته و فرزانه این دانشگاه میسر شده است.

 وي خاطر نشان کرد:امیدوارم اساتید عزیز دانشگاه با اهتمام جدی در اجرای طرح تمام وقتی توام با توسعه آموزش موجب افزایش اعتماد مردم به خدمات درمانی در بخش دولتی شوند؛ همچنین با فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی بیش از پیش برای تعلیم و تعلم دانشجویان، گسترش مرزهای اخلاق حرفه ای در دانشگاه و رساندن خدمات مطلوب به مردم تلاش کنند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.