نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال معتقد است: بحث کسب مجوز حجاب برای بانوان از اقدامات مهم در سال های اخیر بوده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فریده شجاعی در این باره گفت: در سالهای گذشته شکل حجاب و پوشش بانوان از معضلهای اصلی ما در رشته فوتبال بود که خوشبختانه با حمایت مدیران و سعی و تلاش فراوان توانستیم مجوز پوشش اسلامی بانوان را کسب کنیم و این در موفقیت های اخیر فوتبال و فوتسال نقش بسزایی داشته است.

وی درمورد اهمیت پوشش اسلامی بانوان نیز بیان داشت: از زمانیکه فیفا و AFC با پوشش بانوان موافقت کرده اند شرکت های بزرگ پوشاک در جهان به دنبال طراحی لباس های ما هستند واین مسئله نیز از نکات قابل توجه است.

شجاعی ادامه داد: این روند روبه رشد در رشته فوتبال و فوتسال از چشم مدیران و مسئولان و همینطور مراجع آسیایی و جهانی دور مانده اند و این موفقیت ها را رصد می کنند.

وی ادامه داد: به عقیده من در صورتی که بازی های بانوان در رشته های فوتبال و فوتسال از تلویزیون پخش شود به طور حتم جذابیت های این رشته در بین بانوان بیشتر می شود و همین مسئله باعث می شود تعداد بیشتری به این رشته روی بیاورند و با ورزش فوتبال و فوتسال بانوان آشنا شوند.

وی در پایان اشاره کرد: باید ورزش را جدا از مسائل جنسیتی دنبال کرد و خوشبختانه فدراسیون فوتبال در این باره تفاوتی بین ورزشکاران مرد و زن قائل نمیشود و این باعث پیشرفت ورزش شده است./زر
برچسب ها: اخیر ، ما ، وی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار