آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر لزوم حرکت مسئولان در مسیر مقام معظم رهبری و مراجع عظام، گفت: قانون باید پذیرفته شود؛ زیرا خودخواهی مشکلات جامعه را پیچیده‌تر می کند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مهدی چمران و برخی از اعضای شورای شهر تهران، اظهار داشت: باید در نظام مقدس اسلامی، مسئولان از رهنمودهای مقام معظم رهبری، مراجع عظام و بزرگان بهره ببرند.
 
آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر این که اگر مسئولان در این مسیر حرکت کنند، منحرف نمی شوند، یادآور شد: امروز متاسفانه منیت بیشتر شده و خداخواهی کاهش یافته است.
 
معظم له با اشاره به لزوم عمل به قانون، تاکید کرد: قانون باید پذیرفته شود؛ زیرا خودخواهی باعث می شود که مشکلات جامعه پیچیده شود.
 
وي با بیان این که در گذشته نظام اسلامی و الهی مطرح نبود، اما امروز نظام ما اسلامی است و باید به مردم خدمت کرد، تصریح کرد: مسئولان سعی کنند رضایت مردم را به دست آورند، چرا که رضای خدا در به دست آوردن رضای مردم است.
 
آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر این که اگر طبق قانون الهی عمل شود، مطمئنا مورد رضایت مردم خواهد بود، گفت: نتیجه رضایت مردم، حضور حداکثری در انتخابات است.
 
وي یادآور شد: ملت نجیب ایران با همه سختی‌ها برای حفظ دین، نظام و ولایت فقیه تمام سختی‌ها را تحمل می‌کند و هر زمان که به حضور آنان نیاز باشد، در صحنه حاضرند؛ بنابراین مسئولین باید قدردان ملت باشند و پشت سر مقام معظم رهبری و مراجع عظام حرکت کنند.
 
 انتهاي پيام/
برچسب ها: علوی ، گرگانی ، چمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار