با هماهنگی های لازم از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران سایت اسکان اضطراری شهروندان در مواقع ضروری و بروز حوادث غیر مترقبه در بوستان طبیعت منطقه 21 در ماه سال جاری افتتاح می شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 21،دکتر مصطفی سلیمی شهردار منطقه با بیان اینکه این سایت بزرگترین سایت اسکان اضطراری در غربی ترین نقطه پایتخت است گفت:در این مراسم 50 خانوار از گروه های تشکیل شده این منطقه با برپایی 50 چادر امدادی در سایت موصوف بصورت نمادین اسکان داده خواهند شد. 
وی افزود:حفظ آمادگی و انجام پیش بینی های لازم برای مقابله با حوادث غیر مترقبه بطور جدی در دستور کار مسئولان این منطقه برای ایجاد این سایت قرار داشت. 
شهردار منطقه 21 در ادامه با اشاره به اینکه برای ایجاد این مرکز فضایی حدود 20 هزار متر مربع در نظر گرفته شده است بیان داشت:در محل اسکان اضطراری این منطقه 200 سکوی 3 متر در 5 متر جهت برپایی چادر،43 سکوی آبخوری،25 چشمه سرویس بهداشتی،نانوایی پرتابل،برق اضطراری و شبکه آب آشامیدنی اضطراری شامل 2 مخزن ثابت 120 هزار لیتری در نظر گرفته شده است. 
دکتر سلیمی در پایان اعلام کرد:به منظور استفاده بهینه از این محل مقرر شد در مواقع غیر ضروری از این مرکز به عنوان یک پارک و فضای عمومی استفاده شود./ف
برچسب ها: سایت ، اسکان ، اضطراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار