قائم مقام وزیر راه وشهرسازی گفت: تا پایان هفته جاری 36 هزار واحد مجموع واحدهای مسکن مهر در استان اصفهان به بهره برداری می رسد که مجموع واحدهای افتتاح شده به 109 هزار واحد می رسد.

محمود محمود زاده در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر در 4 گروه شهرهای بالای 25 هزار نفر،زیر 25 هزار نفر ،شهرهای جدید ، بافت فرسوده به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: سهیمه استان اصفهان برای مسکن مهر 163هزارو500 واحد مسکونی  بوده که تا کنون 70 درصد آن افتتاح شده است.
قائم مقام وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه 74 هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر بوده است ، افزود: 30 هزار واحد مسکونی  مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر و 48 هزار واحد آن مربوط به شهرهای جدید در این استان است.
مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: بین 10 تا 11 هزار واحد مسکن مهر مربوط به بافت های فرسوده در استان اصفهان است.
محمود زاده در ادامه توضیح داد: بیش از73 هزار واحد مسکن مهر از 163 هزار و500 واحد مسکن مهر در سه مرحله گذشته  به بهره برداری رسیده است.
قائم مقام وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه در این مرحله  از افتتاح ها 36 هزار واحد مسکونی به بهره برداری می رسد افزود: با افتتاح 36 هزار واحد مجموع واحدهای مسکن  مهر افتتاح شده در استان اصفهان به 109 هزار واحد می رسد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: 54 هزار واحد مسکن مهر در این استان باقی می ماند که تمامی آنها تا پایان شهریور ماه همزمان با  پایان دولت دهم به بهره برداری می رسد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار