فرماندار شهرستان فیروزکوه با انتقاد شدید از متولیان مسکن مهر شهرستان، گفت: روند کار مسکن مهر فیروزکوه بسیار کند است.

ˈابوالقاسم مهریˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: متاسفانه عملیات کاری در پروژه مسکن مهر شهرستان آن طور که باید به پیش نمی رود.

وی با اشاره به موانع و مشکلات و وقوف کامل بر وجود آنها در اجرای پروژه ها، گفت: بحمدالله اعتبارات بسیار خوبی در این پروژه در سطح شهرستان تدارک دیده شده و با توجه به این امر، هیچ بهانه ای در کار توجیه پذیر نیست.

فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: مسکن مهر پروژه ای ملی است که دولت عزم خود را برای خانه دار شدن مردم در آن جزم کرده و پیشبرد مطلوب آن، مستلزم تعامل و همفکری متولیان امر است.

وی با تقدیر از عملکرد مطلوب دستگاه های خدمات رسان آب، برق، گاز و مخابرات در تجهیز سایت مسکن مهر ˈدشت ناصرˈ، خواستار اهتمام در خدمات رسانی به سایر پروژه های مسکن مهر شهرستان شد.

مهری با مهم برشمردن مصوبات شورای مسکن شهرستان، خواستار پیگیری جدی امور از سوی متولیان امر و عمل به تکالیف مربوطه در جهت رفع کامل مسائل و مشکلات و پاسخگویی به مطالبات بحق مردم شد.

وی در خاتمه با اشاره به لزوم فعال بودن همه بخش های کاری در این پروژه بزرگ، هشدار داد: با هر گونه اهمال و سستی مدیران و متولیان در این راستا به شدت برخورد می شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.