رئیس شورای مشورتی جمعیت الوفاق بحرین، افزایش جدی نقض حقوق بشر در این کشور را باعث تشدید بحران بی اعتمادی مردم به رژیم آل خلیفه دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  " جمیل کاظم " در گفتگو با شبکه خبری العالم، تصریح کرد: کودتای رژیم حاکم علیه قانون اساسی، تحمیل احکام به مردم و نقض آشکار حقوق بشر (به استناد گزارش سازمان های بین المللی به ویژه در دو سال اخیر) به تشدید فضای بی اعتمادی بین مردم و رژیم منجر شده است.

رئیس شورای مشورتی جمعیت الوفاق بحرین، هدف از احضار فعالان راهپیمایی اعتراضی روز گذشته علیه برگزاری مسابقات فرمول-1 و بازجویی از آنها را تلاش برای در تنگنا قرار دادن انقلابیون بحرین دانست و گفت: بیش از دو سال است که گزینه امنیتی، به تنها گزینه رژیم در برابر مردم تبدیل شده و این امر اقتصاد و ثبات کشور را به شدت متزلزل کرده است.

کاظم در بخش دیگری از سخنان خود خواهان حضور شفاف رژیم در گفت وگو با مخالفان شد و تصریح کرد: مشکل واقعی بین اکثریت سیاسی انقلابی و رژیم حاکم است نه بین انقلابیون و گروه های هوادار رژیم.
 
رئیس شورای مشورتی جمعیت الوفاق بحرین ضمن تاکید بر تشدید موارد نقض حقوق بشر در این کشور -به ویژه بعد از جنبش 14 فوریه- گفت: حل و فصل بحران پیچیده این کشور نیازمند راه حل های ریشه ای سیاسی، قانونی و اتخاذ تدابیر فوری است.
برچسب ها: بحران ، آل خلیفه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار