اسماعيل هنيه نخست وزير منتخب فلسطين در غزه در مراسمی در حمايت از اسرا و تأكيد بر نقش زنان در مقابله با رژيم صهيونيستي اعلام كرد منطقه خاورميانه با توطئه "عادي سازي روابط با اسرائيل" مواجه است و امت اسلامي و عربي بايد با اين توطئه مقابله كنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه خبري العالم،  هنيه گفت: توطئه اي براي عادي سازي روابط با اسرائيل و جلوگيري از تحقق آشتي ملي فلسطين در حال اجرا است كه بايد با اين توطئه مقابله كرد .

هدي نعيم نماينده حماس در مجلس قانونگذاري فلسطين گفت: اولين پيام اين مراسم آنست كه ملت فلسطين همچنان از اسراي شجاع خود دفاع مي كند و از هيچ تلاشي براي آزادي آنها دريغ نخواهد كرد .

نعيم افزود: پيام دوم خطاب به رژيم اشغالگر صهيونيستي است . اين رژيم بايد بداند هر چقدر فلسطيني ها را تحت فشارهاي بيشتري بگذارد، آنها مصمم تر از قبل در مسير مقاومت حركت  و شهداي بيشتري را در راه خدا و آزادي اسرا تقديم خواهند كرد.

نمايندگان زن جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) در مجلس قانونگذاري مراسمي را در شهر غزه براي حمايت از اسرا و تأكيد بر نقش زنان در مقابله با رژيم صهيونيستي برگزار كردند.

شركت كنندگان در اين مراسم از گروه هاي فلسطيني خواستند كه رژيم صهيونيستي را براي آزادي اسراي فلسطيني و خروج از فلسطين اشغالي زيرفشار بگذارند.

يك شهروند زن فلسطيني گفت: رژيم صهيونيستي بايد بداند كه ملت فلسطين مسجد الاقصي و اسراي خود را هرگز فراموش نخواهد كرد و براي دفاع از آنها آماده تقديم شهداي بيشتري است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار