مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی از عقد قرارداد ایزو برای پیاده‌سازی سیستم IMS در این اداره کل در سال 91 خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مجید سرگزی با اشاره به عملکرد توسعه منابع راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در سال گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال دو اداره مسکن و راه در این استان ادغام گردید، این حوزه اقدامات لازم برای امور پرسنلی کارکنان و جانمایی پرسنل این دو اداره را انجام داده است.

سرگزی افزود: صدور بیش از 6 هزار حکم رسمی و غیر رسمی مانند افزایش سنواتی، ارتقای رتبه، انتصاب و اصلاحیه احکام و غیره از دیگر فعالیت‌های حوزه توسعه و منابع در سال 91 بوده است.

وی با اشاره به انجام مکاتبات عدیده برای امور استخدامی و احکام پرسنل این اداره کل، گفت: در سال 91 برای همه پرسنل غیر رسمی پرونده تشکیل و هماهنگی لازم با استانداری انجام شده است.

مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی تصریح کرد: تصویب 20 مصوبه در سال 91 نتیجه برگزاری منظم کمیسیون‌های تحول اداری بوده است و همچنین برگزاری مستمر و منظم کمیته زیرساخت‌های استان، در طول سال گذشته انجام شده است.

سرگزی برگزاری منظم جلسه‌های دورکاری و اجرای مصوبات این جلسات، تهیه مستندات و ارزیابی‌های لازم مربوط به کمیته ارزیابی عملکرد در شاخص‌های مرتبط، درج و ثبت آمار اشتغال در بخش ساختمان در سامانه ملی رصد فعال کردن نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات مربوطه را از دیگر اقدامات این حوزه بیان کرد.

وی از مزایای استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS، به کاهش دوباره کاری، بهبود فرآیندها، بهبود اعتبارات داخل سازمانی و افزایش رضایت ارباب رجوع و بهبود بهره‌وری و کارایی در انجام امور اشاره کرد و افزود: امیدوارم با پیاده سازی سیستم IMS در این اداره کل بتوانیم به ارتقا بهره‌وری و رضایت ارباب رجوع در حد لازم و کافی برسیم.

 



برچسب ها: روش ، جدید ، سیستمها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.