مديركل آموزش و پرورش استان همدان گفت : فناوري هسته اي حق قانوني هر ايراني است و هيچ قدرتي نمي تواند آن را سلب كند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  همدان ؛عباس حسني محتشم، مديركل آموزش و پرورش استان همدان در خصوص  هفتمين سالروز ملي  فناوري هسته اي گفت: فناوري هسته اي حق قانوني و مسلم ملت ايران است و تمامي كشورهاي جهان اين حق را دارند از انرژي صلح آميز هسته اي استفاده كنند.
  وي با بيان اينكه ما در چارچوب قوانين بين المللي برخود مي دانيم از انرژي هسته اي برخوردار باشيم، افزود: اين در حالي است كه به دنبال بمب و سلاح هسته اي نيستيم زيرا ملت ايران با اتحاد با يكديگر مي توانند سدي در برابر دسيسه هاي دشمنان باشند.
وي با بيان اينكه كشور ايران در عرصه هاي مختلف نانوتكنولوژي، سلول هاي بنيادين، داروهاي كمياب و هوا و فضا به موفقيت رسيده است، تصريح كرد: آمريكا به دنبال عدم پيشرفت و رشد كشور ايران است و به همين دليل با فعاليت هسته اي ايران مخالفت مي كند.
 مديركل آموزش و پرورش استان همدان گفت: دستيابي به انرژي هسته اي براي كشور ما امري حياتي است و همانگونه كه مقام معظم رهبري فرمودند ما از انرژي و فناوري هسته اي دست نخواهيم كشيد، چرا كه پيشرفت كشور در تمام زمينه هاي علمي يك حلقه بهم پيوسته است و در آينده دانش هسته اي كانون توسعه علمي و پيشرفت شگرف كشورها را رقم خواهد زد و ما نبايد از كاروان حركت علمي جهان عقب بمانيم.
حسني محتشم با بيان اينكه ايران بر حق قانوني خود در استفاده از انرژي هسته‌اي تأكيد دارد وگفت : 20فروردين در تقويم رسمى ايرانيانروز ملى فناورى هسته اى نام گرفت.
مديركل آموزش و پرورش استان همدان گفت: اهميت كسب اين فناوري موجب جهش علمي در همه زمينه هاي علمي و صنعتي در كشورمان شده است.
 وي گفت: بي ترديد 20 فروردين، يادآور روز ملي فناوري هسته اي و اعلام بومي شدن دانش هسته اي در ايران اسلامي و مجهز شدن سرزمين ايران به انرژي هسته اي و در واقع روز بزرگ تحقق شعار ما مي توانيم است./ب
برچسب ها: قدرت ، هسته ای ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.