عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: عمل به قانون از صفر تا صد دارای اهمیت بالایی است و همه کاندیداها از لحظه ثبت نام تا اعلام نتیجه نهایی باید پایبندی خود به قانون را نشان دهند و اصول و قانون بايد قبل از انتخابات، حین برگزاری انتخابات و بعد از انتخابات به‌طور کامل از سوی همه رعایت شود.

"عشرت شایق" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت عمل به قانون در شرایط انتخاباتی گفت: قانون اساسی چارچوب مشخص و شفافی برای انتخابات دارد و تمامی کاندیداهایی که حائز شرایط قانونی باشند، احراز صلاحیت خواهند شد.

وی ادامه داد: برای حضور در انتخابات سلیقه سیاسی اهمیت ندارد و هر کسی با هر سلیقه‌ای چه اصولگرا و چه اصلاح طلب، می‌تواند در عرصه انتخاباتی حضور داشته باشد، به‌شرطی که شرایط قانونی لازم را دارا باشد.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: عمل به قانون از صفر تا صد دارای اهمیت بالایی است و همه کاندیداها از لحظه ثبت نام تا اعلام نتیجه نهایی باید پایبندی خود به قانون را نشان دهند و اصول و قانون بايد قبل از انتخابات، حین برگزاری انتخابات و بعد از انتخابات به‌طور کامل از سوی همه رعایت شود.

شایق با اشاره به برنامه‌های دشمن برای سوء استفاده از انتخابات ایران، گفت: استکبار جهانی به دنبال این است تا با استفاده از ابزار رسانه‌ای و مانورهای تبلیغاتی، مدیریت افکار عمومی را به دست گرفته و با تدارک دیدن اقدامات خصمانه علیه ایران، جو داخلی در ایران را ناآرام جلوه دهند.
 
وی ادامه داد: با توجه به آرایش سیاسی موجود در کشور، فردای سیاسی کشور از آرامش خوب و مطلوبی برخوردار است و انشاءالله مشارکت فعال مردم در انتخابات حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را رقم خواهند زد که در این مسیر پایبندی به قانون از اوجب واجبات بوده و با خاطیان برخورد خواهد شد.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی غرب برای تشویش اذهان عمومی با هوشیاری ملت، مسئولین و کاندیداها مانند همیشه نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار