بدنبال استقبال هموطنان از رادیو فصلی ، این شبکه رادیویی همزمان با سال روز جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین ۲۴ ساعته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو فصلی ، بدنبال استقبال هموطنان و مشارکت مخاطبان در فرآیند برنامه های رادیو فصلی, همزمان با سالروزجمهوری اسلامی ایران ،رادیو فصلی  با همکاری رادیو اینترنتی ایران صدا و بدون ایجاد هزینه ۲۴ ساعته شد . 
رادیو فصلی رادیویی نوپدید است . که با ابتکار معاونت صدا حول محور موضوعات فصل با نام رادیو تابستانه ، پخش برنامه های جذاب وشاد خود را از تابستان ۹۱ در فرکانس fmردیف ۱۰۵.۵ شروع کرد . که در مدت بسیار کوتاه توانست جای خود را در دل بسیاری از مخاطبان باز کند . 
رادیو فصلی در فصل های تابستان ، پاییز ، زمستان و بهار به ترتیب با نام های تابستانه ، مهر ، بهمن و بهار همراه مخاطبان  بوده است . 
از ویژگی های این رادیو ،باشگاه مخاطبان فعال همراه با جوایز ارزشمند ، پخش تصویری در اینترنت ، ضرب آهنگ تند ،پخش زنده  در سیستم دیجیتال ، فراهم کردن دسترسی به کتاب گویا ،حضور نرمندان و مجریان سایر شبکه ها ، باز پخش برنامه های طنز قدیمی رادیو و انعکاس به لحظه رویداد هاست . 
گفتنی است رادیو فصلی  در فرکانس FM  ردیف ۱۰۵.۵  و ir.ib۱۰۵۵ قابل دریافت و شنیدن  است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار