Razer Edge یک تبلت با سخت افزار های قدرتمند و امکانات ویژه می باشد که آن را به ابزاری برای بازی تبدیل کرده است.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،علاقه به بازی های رایانه ای باعث شده تا شرکت های فعال در این عرصه تبلتی  را تولید کنند که با امکانات و قابلیت های ویژه و سخت افزاز های قدرتمند همانند یک کنسول بازی قابل حمل می تواند بازی های رایانه ای را اجرا کند. Razer Edge نیز یک تبلت با همین قابلیت می باشد که توانسته علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرده و به یک محصول محبوب تبدیل شود.

این محصول جدید علاوه بر دارا سخت افزارهای قدرتمند،امکانات دیگری را در کنار خود دارد که آن را به یک کنسول بازی قابل حمل مبدل ساخته که بی شک می توان گفت در نوع خود بی نظیر است.این تبلت جدید با سیستم عامل ویندوز 8 کار می کند و از ویژگی های سخت افزاری آن می توان به استفاده از پردازشگر دو هسته ای Core i7, 3 i7-3517U با سرعت 1.9 گیگاهرتز اشاره کرد.


این محصول دارای حافظه ی RAM هشت گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی از نوع SSD می باشد.البته علاوه بر پردازشگر قدرتمند و حافظه های با ظرفیت بالا وجود یک پردازنده گرافیکی GeForce GT 640M LE یا  Intel HD Graphics 4000 که دارای حافظه ی 2 گیگابایتی می باشد از علل مهم تبدیل این تبلت به یک کنسول بازی است.


اما یک از مهمترین ابزارهای اضافی که به Razer Edge متصل می شود،دسته بازی آن می باشد که باعث می شود به راحتی با تبلت بازی کرد.البته قیمت این محصول کمی با به نظر می رسد. Razer Edge در حدود 1500 دلار قیمت دارد.
برچسب ها: تبلت ، بازی ، کنسول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار