مهمترین عناوین روز گذشته بین الملل به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛

"ميشل خودوفسكي" تحليلگر سياسي منتقد سياست هاي دولت آمريكا در مقاله جديدی با انتقاد از مواضع دولت آمريكا در قبال برنامه هسته اي كشورمان به دروغ پردازي هاي مقامات آمريكايي در مورد برنامه هسته اي كشورمان و تناقض آن با نظر مقامات اطلاعاتي آن كشور پرداخته و از آن تحت عنوان "طنز تلخ" ياد مي كند.

حمله موشکي به کمپ منافقين در عراق در سال 91 و علم کردن کشته‌هاي آن توسط سرکردگان اين گروهک، تبديل به حاشيه‌اي شد که در شرايط بحراني ساکنان اين کمپ پناهندگي، اصل مطلب را به خورد حاميانشان از جمله آمريکا بدهند.

منابع پليس فرانسه شامگاه شنبه اعلام کردند برج ايفل، به دنبال تماس فردي ناشناس درباره حمله در ساعت بيست و يک و سي دقيقه، تخليه شد.

مسئولان مصری پس از بازرسی یک کشتی ایرانی که از طریق کانال سوئز به سوی سوریه در حرکت بود، ادعای وجود هر گونه سلاح در این کشتی را تکذیب کردند.

رياضت بودجه اي در آمريکا باعث تعطيلي بسياري از برج هاي مراقبت در فرودگاه هاي کوچک شده است.

خبرنگار اخراجی شبکه خبری سی‌ان‌ان با بیان اینکه در زمان همکاری با این شبکه دستورات و فرامینی از سوی روسای خود مبنی بر انتشار اخبار کذب دریافت می‌کرده است تاکید کرد: دولت آمریکا با هدف جو سازی و القای ضرورت اعمال فشار به ایران و سوریه در افکار عمومی خواستار حذف اخباری است که مخالف منافع آن هستند.

وکیل مدافع برخی از زندانیان معترض گوانتانامو گفت : وکلای من مصمم هستند تا زمانی که ارتش آمریکا دست از توهین به قرآن برندارد، همچنان به اعتصاب غذای خود ادامه بدهند حتی اگر این اعتصاب غذا منجر به مرگ آنها شود.

جان مک کين سناتور جمهوري خواه آمريکا به اشتباه کشورش در جنگ با عراق اعتراف کرد.
برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار