عرضه 4 شماره نشریه"کوشش" ویژه خردسالان و کودکان 4 شماره جُنگ آموزشی – سرگرمی "کوشش" به تازگی ویژه خردسالان و کودکان در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عرضه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ دهمین و یازدهمین شماره‌ی جُنگ آموزشی - سرگرمی "کوشش" ویژه خردسالان و بیست و دومین و بیست و سومین شماره‌ی کوشش برای کودکان با بخش‌هایی متنوع به سردبیری زهره پریرخ منتشر شد.
در بیست و دومین شماره‌ی جُنگ کوشش که برای گروه سنی "ب و ج" (اول تا ششم دبستان) مناسب است، از بخش‌هایی همچون شعر، ساخت کاردستی با دوریختنی‌ها، مطالبی در باره هفت سالگی، گزارشی از یک کارگاه آموزشی نقاشی روی پارچه، داستان من و کامیل، آشنایی با هنر سنگ و سنگ‌کاری، کاردستی "کی زودتر به 12 می‌رسد؟"، دنیای جالب، جمله‌های کال خنده‌های نرسیده، آفریدگار زمین را آفرید...، آشنایی با بزرگ‌ترین هنرمندان، داستانی از شاهنامه فردوسی، نمایش خیمه ‌شب‌ بازی "بوته‌ی گُل گُلی"، چوب کبریت بازی، انیمیشن به زبان ساده و... تشکیل شده است.
بر اساس اين گزارش؛ نشریه کوشش در بیست و سومین شماره‌ی خود مطالبی مانند شعر، آموزش هنر کاغذ و تا (اوریگامی)، ساخت سرگرمی با چوب بستنی، انشاهای دبستانی، داستان آقای جاروبرقی، داستان دیوِ سیاهِ دم به سر، فعالیت‌های رباتیک، داستان کرم‌هایی که دست به دست هم دادند، آشنایی با هنر لاک تراشی، نمایش خیمه ‌شب‌ بازی "دل پر آرزو"، به درخت‌ها نگاه کن، جشن انار در یک بعدازظهر ساکت و... را منتشر کرده است.
بر همین اساس؛ در نشریه شماره 10 کوشش مطالبی مانند داستانی از کودکی امام سجاد (علیه‌السلام با عنوان "وقتی کوچک بود"، بازی با الفبا، سرگرمی، قصه‌های صبح، اسباب بازی‌های کتی و دَلَنگ کمک، بازی، شعر و نمایش "نون و پنیر و پونه"، تمرین پیچ پیچ، نخ‌ها را بپیچ، قصه، فکر و گفت‌وگو، بیا با هم بشماریم و... برای خردسالان تدارک دیده شده است.
همچنین؛ داستان معمای سیب گمشده، کتاب کوچولوی "درخت به"، بازی، شعر و نمایش "نمایش‌های انگشتی"، قصه‌ کوچولو برای کوچولوها با عنوان "خرس دروغ‌گو"، داستان لالی و تاکی، شعر چه کسی؟، قصه های علف‌ها را بشمار و جغدبازی، بازی با ده دایره‌ی بزرگ، متوسط و کوچک و... در نشریه شماره 11 کوشش خردسالان خواندنی است.
گفتني است؛ جُنگ آموزشی – سرگرمی کوشش در 71 صفحه رنگی به قيمت 2500 تومان در دسترس مخاطبان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است./ص
  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار