ورود نظامیان آل سعود به بحرین از دو سال پیش تا کنون تحت عنوان نیروهای « سپر جزیره » نشان از این واقعیت آشکار است که رژیم آل خلیفه از لحاظ سیاسی سرنگون شده و به زور آل سعود سرپا نگه داشته شده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه الاخباریه سوریه ؛ مداخله عربستان سعودی در بحرین تحت عنوان سپر جزیره از اواسط ماه مارس سال دو هزار ویازده زلزله ای در خلیج فارس و منطقه به وجود آورد . ورود نیروهای عربستان تحت عنوان سپر جزیره از دو سال پیش به بحرین نشان می دهد نظام بحرین از لحاظ سیاسی سرنگون شده است و قادر نیست با هزاران نفر که در میدان اللولوه بحرین تجمع کرده اند ؛ مقابله کند.

این شبکه افزود مردم بحرین با تجمع در میدان اللولوه شعار سرنگونی نظام آل خلیفه را سر می دهند.

مردم بحرین با تظاهرات و راهپیمایی های گوناگون خود در میدانها و خیانهای اصلی علیه نظام آل خلیفه خواستار تغییر ساختار نظام حاکم بر بحرین هستند.

این شبکه افزود ناظران بر این باورند دخالت نظامی عربستان سعودی در بحرین تحت عنوان سپر جزیره به منظور حمایت و حفظ نظام آل خلیفه از خطر سقوط است.

ورود نظامیان عربستان سعودی به بحرین در واقع سرپوشی سیاسی، نظامی برای سرکوب تظاهر کنندگان مسالمت آمیز بوده است.

نیروهای سپر جزیره برای حمایت و یاری رژیم حاکم آل خلیفه وارد بحرین شده اند تا بتوانند سد راه طوفان بی سابقه مردمی علیه نظام حاکم شوند.

این شبکه تصریح کرد به نظر می رسد انقلاب بحرین نه تنها رژیم آل خلیفه را هدف قرار داده بلکه تمامی خاندانهای شیخ نشین های عرب خلیج فارس را نیز هدف قرار داده است.

حقیقت روشن این است که حضور سربازان اشغالگر عربستان سعودی در بحرین بیش از دوسال نشان می دهد عربستان تنها نیروی خارجی است که ید طولایی در ساختار نظام آل خلیفه دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار