رزومه معرفینامه ای شامل خلاصه ای از تجربیات کاری، سوابق تحصیلی و مهارتهای فرد جویای کار است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛این معرفینامه میتواند بصورت تایپ شده در حداکثر یک یا دو صفحه در قالب اوراق چاپ شده و یا نسخه الکترونیکی در قالب فایلهای doc , pdf از سوی کارجو به کارفرما ارائه گردد. در برخی کشور های اروپایی و آسیایی به رزومه عنوان سی وی CV که مخففی از عبارت Curriculum Vitae است نیز اطلاق می گردد.

کارفرمایان مایلند تا قبل از مصاحبه تلفنی و یا حضوری با متقاضیان، ضمن صرفه جویی در وقت خود کارجویان را از روی تجربیات و توانائیهایشان گروه بندی یا اصطلاحاً غربال کنند. این کار به آنها این امکان را می دهد که با رتبه بندی رزومه های وارده، افراد مورد نیاز خود را که دارای انگیزه و توانایی کافی هستند به مصاحبه دعوت و در نهایت بهترینها را استخدام نمایند. بررسی رزومه متقاضیان ضمن ایجاد صرفه جویی در وقت کارفرمایان در مرحله گزینش باعث می شود تا معیارهای سنجشی آنها بشکل مؤثرتری انجام پذیرفته و از پرداختن به تماسها و مصاحبه های غیر مرتبط با موضوع کار اجتناب گردد.

اگر بعنوان کارجو بدنبال کار هستید هوشیار باشید که ارائه رزومه فرصت مناسبی برای عرضه و تبلیغ توانایی و مهارتهای شما به کارفرما است. هدف نهایی رزومه این است که ملاقات با کارفرما را برایتان تضمین نموده و در نهایت شما را به سوی میز مصاحبه استخدامی هدایت نماید. به یاد داشته باشید که رزومه شما، نماینده و معرف شما نزد کارفرمایی است که هنوز شما را ندیده و نمی شناسد. پس نحوه طراحی آن به گونه ای که معرف قابلیتها و شایستگی های شما باشد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به یاد داشته باشید که همیشه و در هر ارتباطی اولین برخورد نقش کلیدی و مؤثری در ادامه و بقاء رابطه ایفاء می نماید و رزومه شما اولین برخورد شما (هر چند غیر حضوری) با کارفرما بوده که نمایانگر شناخت یا تعبیر وی از قابلیتهای شما خواهد بود. لذا دقت داشته باشید که نوع انتخاب کلمات و ساختار جمله بندی شما در ذهن کارفرما می تواند بیانگر سطح دانش، تحصیلات و تجربیات اجتماعی شما باشد. رزومه شما باید شما را فردی مشتاق و همچنین تجربیات کاریتان را مرتبط و جذاب نشان دهد.

**

ساختار استاندارد رزومه :

هر رزومه از ساختار و قالبی مشخص برخوردار است. این بدین معنی است که محتویات مندرج در رزومه می بایست در قسمتهای مجزا و بترتیبی معین نوشته شود. توصیه می شود قبل از توضیح هر قسمت، عنوان آنرا با یک تیتر از سایر محتویات جدا و مشخص نمائید. این امر سبب می شود تا چشم خواننده بسهولت و سرعت مطالب دلخواه را بیابد. در زیر به بررسی ساختار رزومه در ۷ بند می پردازیم که ۳ قسمت اول در این بخش و ۴ قسمت بعدی در بخش بعد معرفی میشوند.

۱-اطلاعات شخصی

این قسمت شامل اطلاعات اولیه کارجو بوده و بعنوان اولین بخش رزومه قرار می گیرد. اطلاعات این قسمت شامل نام کامل، شماره شناسنامه، شماره کارت ملی، تلفن تماس، آدرس ایمیل یا پست الکترونیک، سال تولد و محدوده سکونت کارجو می باشد. نام باید بصورت کامل (نام و نام خانوادگی) بوده و با سایزی بزرگتر (Bold) درج شود. سال تولد صرفاً جهت اطلاع کارفرما از سن شماست و لذا درج دقیق ماه و روز آن غیر ضروری است. توصیه می شود بدلیل حفظ حریم اطلاعات شخصی از ذکر آدرس بطور کامل پرهیز نموده و صرفاً به مشخص نمودن محدوده سکونت اکتفا ورزید.

۲-علائق حرفه ای

این قسمت از رزومه مبین توضیحی مختصر از علائق و خواستگاه حرفه ای کارجو می باشد. لطفاً توجه فرمائید که این بخش از رزومه جنبه اختیاری داشته و در صورت تمایل به درج، پس از اطلاعات شخصی قرار می گیرد. درج مطالب در این قسمت باید صریح و کوتاه باشد یعنی چیزی در حدود دو یا سه خط. با صراحت و صداقت زمینه هایی که در آنها علاقمند به کار و فعالیت هستید را توضیح دهید. توجه داشته باشید که علاقه شما امریست جدا از تواناییتان و در این بخش نیازی به اشاره به توانایی و مهارتهایتان نیست. دقت کنید که رابطه ای بین علائق شما و کاری که برایش درخواست می دهید برقرار باشد در غیراینصورت شاید کارفرما چنین بیاندیشد که شما درک درستی از نیاز وی و یا وظایف سمت مربوطه نداشته اید. این بخش مربوط است به نمایشی از شخصیت کاری خودتان در ذهن کارفرما. این نکته که کارفرما با خواندن این بخش از رزومه تان شما را راسخ در جایگاهی که خودتان را در آینده در آن می بینید حس نماید، تصویر بسیار مؤثری از شخصیت مصمم و با انگیزه شما در ذهن وی ایجاد خواهد نمود.

۳-مدارک و سوابق تحصیلی

ذکر سابقه تحصیلی کارجو از نکات مهم در نگارش رزومه می باشد و وجود آن ضروری است. لیستی از تحصیلات علمی و دانشگاهی خود تهیه کنید و آنها را بترتیب از آخر به اول در این قسمت درج کنید. دلیل اینکار اینست که کارفرمایان تمایل دارند تا ابتدا بروزترین و آخرین سوابق شما را بررسی کنند. برای هر مورد در لیست، نام رشته تحصیلی، نام دانشگاه یا موسسه و در نهایت تاریخ شروع و اتمام دوره تحصیلی را قید نمائید. در زیر هر کدام از این موارد میتوانید به گرایش رشته مربوطه، دروس اصلی یا مرتبط گذرانده شده، موضوع پروژه یا پایان نامه و در صورت تمایل معدل فارغ التحصیلی خود اشاره کنید. البته ذکر این موارد تنها در صورت مرتبط بودن با کار و سمت درخواستی پیشنهاد می شود و در صورت اشاره از نوع ارتباط آنها با کار مطمئن شوید. توصیه می شود در صورتیکه آخرین مدرک تحصیلی شما کمتر از کارشناسی یا لیسانس است، به معرفی رشته تحصیلی دبیرستانی خود نیز بپردازید.

4-سوابق حرفه ای

این قسمت یکی از مهمترین و ضروری ترین بخش های رزومه کارجو بوده و محل توجه ویژه ای برای بسیاری از کارفرمایان محسوب می شود. جهت تکمیل این بخش از رزومه خود لیستی از سوابق کاری و سمتهای خود در گذشته تهیه نموده و آنها را مانند سوابق تحصیلی بترتیب از آخر به اول در این قسمت درج کنید. هر کدام از موارد ذکر شده در لیست این قسمت باید شامل جزئیات زیر باشد.

  • سمت و عنوان شغلی
  • نام شرکت، موسسه یا محل کار
  • مدت زمان فعالیت
  • مسئولیتهای سمت و کارهای مهم انجام شده

۵-تجربیات و دوره های تخصصی

درج این قسمت در رزومه جنبه اختیاری دارد. چنانچه در حال ارسال درخواست برای یک کار تخصصی هستید، می توانید اطلاعاتی درباره گذراندن دوره های آموزشی مرتبط و یا تجربیات مهم در پروژه های مرتبط بصورت لیستی از عبارات خلاصه شده آماده نموده و آنها را بر حسب تاریخ (از امروز به گذشته) مرتب نمائید. برای هر مورد نام دوره، تاریخ و محل برگزاری آن، طول دوره و نوع گواهینامه اعطایی آن را مشخص نمائید.

۶-مهارتها

توصیه می شود پس از ذکر تحصیلات و سوابق حرفه ای، بخشی از رزومه خودتان را به توضیح مهارتهایتان اختصاص دهید. این مهارتها می توانند هم شامل مهارتهای فنی و تکنولوژیکی مانند کار با نرم افزار یا سخت افزارهای مختلف باشد و هم شامل مهارتهای فردی مانند کارگروهی، مسئولیت پذیری، خلاقیت، نظم پذیری، میزان آشنایی با زبانهای خارجی و نظایر آن.هنگام ذکر مهارتها، میزان آشنایی خود با هر مورد را صادقانه قید نمائید یعنی مشخص کنید تا چه اندازه با زبان انگلیسی آشنا هستید .

۷-حضور در کنفرانسها

اگر در حال ارسال درخواست کار جهت انجام کارهای علمی و تحقیقاتی هستید، ذکر تجربیات شرکت در کنفرانسهای علمی و تخصصی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لیستی از این فعالیتها تهیه کرده و آنها را بر حسب تاریخ (از امروز به گذشته) مرتب نمائید. برای هر مورد نام سمینار یا کنفرانس را به همراه تاریخ و محل برگزاری قید نمائید.

**

نمونه یک رزومه پر شده:

شما می توانید نمونه یک رزومه پر شده را ببینید :

نمونه یک رزومه ی پر شده

دو نمونه خام رزومه برای شما قرار دادیم که می توانید با کلیک روی لینک های زیر، آن ها را دانلود نمایید :

نمونه رزومه شماره یک

نمونه رزومه شماره دو


*براي مشاهده مهمترين و جذاب ترين اخبار اقتصادي اينجا کليک کنيد



برچسب ها: روزمه ، تجربه ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایسان
۱۵:۱۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
بنظرم مفید و کارامد بود
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا دهقان
۱۲:۵۶ ۰۶ دی ۱۳۹۸
عالی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
نگار عظیمی
۱۳:۵۳ ۱۱ آذر ۱۳۹۸
درود
از توضیحات کامل و مفیدی که دادین ممنونم .
پاینده باشین .
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل حسنی دوست
۰۲:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
بسمه تعالی
سلام علیکم
توروخدا درمورد بلا تکلیفی 7228نفر از قبول شدگان کادر ادارای دادگستری که حدود 19 ماه از نامعلوم بودن زمان شروع بکار میگذرد و هیچ واحدی پاسخگو نمی باشد لطفا سوال فرمایید بخدا در بدترین شرایط زندگی هسیم .شرمنده زن و بچه هایمان شده ایم شمارو بخدا قسم میدم سوالات متوالی بپرسید چرا ما باید بلاتکلیف باشیم .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۲۳:۳۲ ۱۱ دی ۱۳۹۷
درود بر شما خیلی ساده، قابل فهم، عالی و آموزنده بود
Iran (Islamic Republic of)
زهراحجازی
۲۱:۳۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
مفیدبود خیییییییییییلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی دوستی
۲۱:۵۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
امام علی (ع): هرکس نکته ای ویا حرفی به من یادداد مرا بنده خود کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۲۱:۱۴ ۰۱ تير ۱۳۹۷
سلام و وقت بخیر
واقعا بدرد بخور و مفید بود ، ممنون
Iran (Islamic Republic of)
lsgl
۰۸:۲۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
دمت گرم. خدا خیرت بده
Iran (Islamic Republic of)
مقدم
۲۲:۲۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
ممنون از متنی که به اشتراک گذاشتید.
Iran (Islamic Republic of)
قصه
۱۲:۲۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۶
بسیار خوب تشکر از زحماتتون ان شاالله همیشه در همه مراحل زندگیتون موفق وموید باشید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۱۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
تشکرررررر
بسیار کاربردی و آموزنده بود مطالبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۶
باتشکر از سایت خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۰:۴۱ ۲۶ تير ۱۳۹۶
ممنون کار من رو راه انداختید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
رزومه کاری
۱۶:۴۲ ۲۱ تير ۱۳۹۶
سلام ، من خودم یه مدت که بیکار بودم تو چند جا رزومه درست کردم اما رزومه دو زبانه رو کمتر دیدم تو سایت ها ، یکی از اونایی که یادم میاد که قالب هاش تقریبا با نمونه های خارجی برابری می کرد و قالب های متنوعی هم داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۱۵:۱۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
ممنون.کمک بزرگی به من کردین.
Iran (Islamic Republic of)
گودرز
۰۷:۵۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدا خیرتون بده نیاز داشتم. دستتون درد نکنه.
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۲۲:۲۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
خیلی ممنون.کمک بزرگی کردید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۲۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
علی محسن خواه
۱۹:۳۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
سلام
ممنونم برام بسیارجالب بود قالب وچهارچوب اماده سریع رزومه نوشتم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۲۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
ممنون بابت مطلب خوبتون خیلی بدرد من خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۵
سلام.بسیار ممنون تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
دست شما درد نکنه . عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۵
بسیار بسیار ممنونم از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
عالی بود...خدا خیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۴ تير ۱۳۹۵
خوبه .مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۷ تير ۱۳۹۵
خیلی آموزنده بود متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
واقعا ممنون، حیلی کمک کردید به من.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
خیلی عالی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
ممنونم پاینده باشید
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
عال بود بسیار ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
خدایش عالین بدون دردسر یه روزمه عالی مینویست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
سلام دستتون درد نکنه.
رزومه ای که به عنوان نمونه رزومه ی پر شده قرار دادین با چه نرم افزاری تهیه شده؟ خیلی قشنگ بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
بابت متن خوب و مخصوصا قالب های رزومه ممنون.
Germany
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
سلام بسیار سپاسگذاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
سلام ممنونم بخاطر راهنماییتون.امیدوارم شاد وموفق باشید
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
مرسى ساده و عالى توضيح داديد.موفق باشيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۳ دی ۱۳۹۴
خیــــــــــــــــــــلی حوب و ساده توضیح دادین ، ممنــــــــــــــــــــــــون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
واقعا ممنونم
موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۴
عالی بود خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۴
عالی بود بسیار متشکرم
United States of America
محمد
۰۳:۲۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
سلام. بسیار ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
فائزه
۲۲:۰۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
مرسی ممنوم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
خیلی خوب بود مرسی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۳۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
با سلام
چجوری رزوممو به روز رسانی کنم
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۰:۲۴ ۱۴ تير ۱۳۹۴
اقا واقعا ممنونم نمی دونم چجوری ازتون تشکر کنم عالی بود فرم های رزومه هم عالی امیدوارم هرجای این کره خاکی هستید شاد و سربلند باشید و موفق
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۹:۵۴ ۰۷ تير ۱۳۹۴
ممنون از لطفتتون
Iran (Islamic Republic of)
تشکر
۱۲:۵۰ ۰۶ تير ۱۳۹۴
سایت فوق العاده ای دارید،با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی کرمی
۲۳:۰۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
فقط میتونم بگم ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
آیناز
۱۱:۳۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
سپاس فراوان
Iran (Islamic Republic of)
علی سلیمانی
۰۹:۵۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
مچکرم.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۹:۲۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
ممنون از راهنمایتون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
سپاسگدار از زحماتتون
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۳:۵۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
ممنون از لطف شما. بسیار مفید بود
Iran (Islamic Republic of)
افسانه
۱۳:۲۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
خیلی ممنون اگر نمونه رزومه به لاتین را هم بگذارید بیشتربه ما کمک میکنید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۷:۲۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
دست شما درد نکنه خخخخخخخیلی عالی بود
Germany
زهره
۱۸:۵۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۴
ممنون خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۵۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
دستتون درد نکنه ایشالا به هرچی که میخواید برسید.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۱۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
خخخخخخخخخخخخخخخیلی ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۴۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
خخخخخخخیلی متشکر...واقعآ کمکی شد برام ممنون
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۰۲:۱۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
درود بر شما
سپاس گذارم از مهرتون،
همواره پیروز و بهروز باشید
Iran (Islamic Republic of)
آریانی
۰۹:۳۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
با درود فراوان
بسیار توضیحات مفید ارائه دادید.
سپاس از زحمت های شما
Iran (Islamic Republic of)
razi66
۲۰:۲۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
مرسی خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۰:۳۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
با سلام
ممنون مفید بود
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۰:۳۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
با سلام
ممنون مفید بود
Iran (Islamic Republic of)
صامی
۱۳:۰۷ ۳۰ دی ۱۳۹۳
با سلام اطلاعات مفیدی بود ولی ایا واقعا کارفرمایان محترم همیه رزومه هارو مطالعه میکنن یا فقط...؟ !
Iran (Islamic Republic of)
HOSEINDARAEI
۲۰:۲۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۳
باسلام قابل قبول بود.
Iran (Islamic Republic of)
همتی
۱۲:۵۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۳
با سلام خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
شهلا
۱۱:۴۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۳
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۳
با تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
تشکر
۱۱:۰۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۳
واقعا ممنون
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۷:۳۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
سلام
ممنونم خیلی :)
Iran (Islamic Republic of)
باقری گله
۱۰:۴۷ ۰۵ مهر ۱۳۹۳
با سلام ........... احسنت بر شما استفاده کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۰۰:۲۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
ممنووووووووونم
Iran (Islamic Republic of)
طیبه
۱۸:۰۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
سلام.مرسی من میخواستم ارگان های مختلف درخواست کار بدم و این مطالب خیلی کمکم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۴:۲۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
سپاس. بسیار عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۲:۳۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
سلام.از اطلاعات خوبتون متشکرم.
Iran (Islamic Republic of)
پریا
۲۱:۲۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
خیلییییییییییییییی مرسی بعد کلی گشتن چیزی که خاستم توی سایت شما پیدا کردم. خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
نعمت
۱۳:۰۷ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
ممنووووووووووووووووون
Iran (Islamic Republic of)
روناک
۱۴:۰۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید
من فوق لیسانس رشته ژئومورفولوژی هستم میخواستم بدونم برای تدریس در دانشگاه نیاز به پر کردن رزومه دارم؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۵۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
خیلی خوب بود ممنون
ولی این نمونه رزومه ای که گذاشتید و پر شده هست آیا همچین شخصی واقعا میتونه وجود داشته باشه؟؟؟!!
ماشالله
United States of America
نوید همتی
۰۹:۴۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
خیلی خیلی ممنون واقعا هم سایت قابل اعتماد و هم چیز جالبی بود بدون دردسر اون رو دانلود کردیم تشکر
Iran (Islamic Republic of)
masoud
۲۳:۰۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
mamnon az lotfeton
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۰۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
ممنون از کمک شما
Iran (Islamic Republic of)
عارف زرگانی
۰۲:۳۴ ۲۴ تير ۱۳۹۳
مرسی از راهنمای شما خیلی خلاصه ومفید بود
Iran (Islamic Republic of)
حالا
۱۵:۴۵ ۱۶ تير ۱۳۹۳
ممنون.اصلا حال و حوصله ی رزومه نوشتن نداشتم.البته باید به خودم زحمت بدم یه چیزاییشو بنویسم.ولی خوب!
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۰:۴۳ ۱۵ تير ۱۳۹۳
واقعا ممنونم کنک بزرگی کردین سپاسگذارم
Iran (Islamic Republic of)
منیژه قنبری
۱۷:۳۰ ۰۴ تير ۱۳۹۳
سلام،

بسیار سپاسگزارم.
Iran (Islamic Republic of)
hamidreza
۰۲:۵۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
متشکرم بسیار عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
محمود نقیب
۰۸:۵۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
سلام، ممنونم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
maryam
۰۲:۰۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
مرسی
خیلی هم خوووووب
Iran (Islamic Republic of)
هادی بدلی
۲۲:۰۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام.عالی بود.مچکرم ازسایت خوبتون.
Iran (Islamic Republic of)
هادی بدلی
۲۱:۵۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام.عالی بود.مچکرم ازسایت خوبتون.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
اون طرفی که رزومه کاریش این باشه که بیکاره
وای به حال ما
Iran (Islamic Republic of)
غزل زنگنه
۱۱:۱۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
ممنون ،موفق باشین
Iran (Islamic Republic of)
همیشه دنبال کار
۱۳:۴۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
خیلی مچکرم.خیلی خوب و عالی
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۰۸:۴۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
sepas faravan az lotf u
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۱۳:۱۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
کارتون عالیه شاد باشید
۱۲
آخرین اخبار