امروز و فردا کاهش دمايي حدود 10 درجه سانتيگراد در استان هاي شمالي و حدود 15 درجه در سواحل درياي خزر رخ مي دهد و امشب و فردا در استان هاي تهران، قم، البرز و سمنان وزش باد نسبتا شديد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسي، امروز "دوشنبه 28 اسفندماه 91" براساس نقشه هاي پيش يابي هواشناسي ،ناپايداري هاي جوي در مناطق شمال غرب، غرب و بتدريج جنوب غرب کشوراز شدت بيشتري برخوردار است و با حرکت شرق سوي خود نواحي مرکزي، دامنه هاي البرز وفردا شمال شرق کشور را در بر مي گيرد وهمچنين پديده باد و گرد و خاک در ساعات آينده در برخي مناطق استان هاي غربي دور از انتظار نيست.


شايان ذکر است، امروز وزش باد گرم نسبتا شديد در استان هاي اردبيل و سواحل جنوبي درياي خزر رخ مي دهد و همچنين در اين مناطق بارش باران در سواحل جنوبي درياي خزر آغاز شده و تا بعدازظهر فردا ادامه خواهد داشت.
براساس اين گزارش، امروز و فردا کاهش دمايي حدود 10 درجه سانتيگراد در استان هاي شمالي و حدود 15 درجه در سواحل درياي خزر رخ مي دهد همچنين امشب و فردا در استان هاي تهران، قم، البرز و سمنان وزش باد نسبتا شديد خواهد بود که به سبب افزايش سرعت باد خسارت به تاسيسات شهري دور از انتظار نيست.
گفتني است، درياي خزر و خليج فارس امروز مواج خواهد بود.
شايان ذکر است امروز وضعيت آب و هواي استان هاي تهران و البرز، نيمه ابري تا ابري گاهي وزش باد پيش بيني مي شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار