روز سه شنبه بارش ها در شمال شرق و سواحل دریای خزر و دامنه های شرقی البرز ادامه خواهد داشت که این بارش ها طی این دو روز در ارتفاعات البرز بصورت برف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز "یکشنبه 27 اسفندماه 91"برای اغلب مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود که این افزایش دما در سواحل شمالی کشور و استان اردبیل محسوس تر است.
براساس این گزارش، از بعدازظهر امروز با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی مناطق شمال غرب، غرب و بتدریج جنوب غرب کشور افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود و همچنین امروز در برخی مناطق سواحل شمالی و استان اردبیل وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.



لازم به ذکر است، وقوع پدیده "باد" و "گرد و خاک" امروز در نوار غربی و فردا در مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور پیش بینی می شود و همچنین ناپایداری های جوی فردا"دوشنبه 28 اسفندماه 91" سواحل دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز را نیز در برخواهد گرفت.
شایان ذکر است که امروز و سه شنبه "خلیج فارس" وطی فردا و روز سه شنبه "دریای خزر" مواج هستند و همچنین روز سه شنبه بارش‌ها در شمال شرق و سواحل دریای خزر و دامنه های شرقی البرز ادامه خواهد داشت که این بارش ها طی این دو روز در ارتفاعات البرز بصورت برف خواهد بود.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز،کمی ابری،گاهی وزش باد،بتدریج افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود./س
برچسب ها: وزش باد ، تهران ، بارش ، برف ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار