هواشناسی استان کرمانشاه اعلام کرد، دمای هوای اغلب نقاط استان از روز سه شنبه این هفته به زیر صفر کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


هواشناسی کرمانشاه اعلام کرد: آخرین تحلیل از نقشه های هواشناسی بیانگر نزدیک شدن سامانه ای ناپایدار به منطقه می باشد که بتدریج از امشب تا روز دوشنبه جو استان را متاثر می کند.
این سامانه علاوه بر کاهش محسوس دمای هوا و در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید، بارشهایی نیز غالبا به شکل پراکنده و احتمالا رعد و برق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

طبق پیش بینی هواشناسی،احتمال بارش، در اواخر روز یکشنبه و طی روز دوشنبه در نواحی شمالی استان بیشتر به نظر می رسد. همچنین وزش باد که در پاره ای نقاط از جمله نواحی غربی و مرزی، گاهی اوقات شدید خواهد بود، هوای استان را بویژه در این نواحی غبار آلود خواهد کرد.

هواشناسی کرمانشاه اعلام کرده، با عبور این سامانه احتمالا دمای هوا در اوایل روز سه شنبه در اغلب نقاط استان به زیر صفر کاهش می یابد. همچنین از روز سه شنبه تا روز جمعه در حالیکه بتدریج بر متوسط دمای هوا در نقاط مختلف افزوده می شود، بارشی برای سطح استان پیش بینی نمی گردد.

طبق اعلام هواشناسی کرمانشاه،در روزهای شنبه و یکشنبه (سوم و چهارم فروردین) نیز سامانه ناپایدار دیگری جو منطقه را تحت تاثیر خود قرار داده و در بعضی ساعات سبب وزش باد و بارندگی (غالبا پراکنده) در سطح استان خواهد شد./ع

برچسب ها: کرمانشاه ، هوا ، زیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.