با ورود "سامانه بارشی" به کشور از سمت غرب در برخی مناطق شمال "غرب"، غرب و بتدریج جنوب غرب کشور افزایش ابر،وزش باد، بارش های پراکنده رخ می دهد

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران از "سازمان هواشناسي کشور"، براساس تحلیل نقشه هاي پيش يابي "هواشناسي" امروز "شنبه 26 اسفند ماه 91" وفردا"یک شنبه27 اسفندماه91" برای اغلب مناطق کشورجوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود که این افزایش دمادر سواحل شمالی کشور و استان اردبیل محسوس تر است.

 
لازم به ذکر است، از بعدازظهر فردا با ورود سامانه بارشی به کشور از سمت غرب در برخی مناطق شمال غرب، غرب و بتدریج جنوب غرب کشور افزایش ابر،وزش باد، بارش های پراکنده رخ می دهد همچنین در این روز در جنوب غرب کشور نیز وزش باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست.


براساس این گزارش، روز دوشنبه در غرب و جنوب غرب کشور از ناپایداری ها کاسته می شود و گستره بارش ها به سواحل شمالی، دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور نیز می رسد همچنین این سامانه بارشی روز سه شنبه درشمال شرق کشور فعال خواهد بود.
گفتني است ،وضعيت آب و هواي استان هاي "تهران" و "البرز" امروز، صاف ،در برخی مناطق غبار صبح گاهی و در آخر وقت افزایش ابر پيش بيني مي شود.
برچسب ها: بارش ، پراکنده ، وزش باد ، ابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار