مدیر پروژه های حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: در سال ٩١ بیش از ١٢٨ هزار متر حفاری چاه های نفت و گاز در قالب پروژه های این شرکت انجام شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، ایرج احمدی سرشت با بيان اين مطلب گفت: در سال ٩١ ٢٩ حلقه چاه حفاری و تکمیل شد که این تعداد چاه نسبت به سال قبل ٥ حلقه بیشتر است.

وی متراژ حفاری چاه ها در قالب اجرای پروژه های حفاری را ١٢٨ هزار و ١١٥ متر عنوان کرد و افزود: حفاری در فازهای ١٤ ،١٧ و ١٨ پارس جنوبی ، میدان گازی کیش، میدان های آذر، یادآوران، آزادگان شمالی و جنوبی از شمار پروژه های در دست اجراست.

احمدی سرشت گفت: حفاری ١٢ و ٢٠ حلقه چاه اکتشافی در سراسر کشور و تعمیر و تکمیل ٩ حلقه چاه در فاز ١٢ پارس جنوبی از دیگر کارهای اجرایی است که در چارچوب برنامه توسعه میدان های گازی و نفتی اجرا می شود.

مدیر پروژه های حفاری شرکت ملی حفاری ایران توضیح داد: در اجرای پروژه های حفاری، بر اساس قرارداد با کارفرماها ارائه خدمات فنی و مهندسی از جمله سیمانکاری، راندن لوله های جداری، مانده یابی،حفاری انحرافی و افقی، مغزه گیری، آزمایش بهره دهی چاه، خدمات سیال، چاه پیمایی و نمودارگیری به عهده این شرکت است.

وی درباره شرح وظایف مدیریت پروژه های حفاری اظهار کرد: راهبری و نظارت بر انجام امور مربوط به بررسی ،تجزیه و تحلیل و شرایط بازار حفاری و خدمات فنی وابسته به آن در داخل و خارج از کشور در حیطه وظایف این مدیریت است.

احمدی سرشت حضور فعال در مناقصه های داخلی و بین المللی، ارائه پیشنهاد نرخ و مبادله هر گونه موافقت نامه و تفاهم نامه و قراردادهای انجام حفاری و خدمات فنی وابسته به آن در چارچوب سیاست ها و راهبردهای کلان شرکت از دیگر وظایف محوله برشمرد.

شرکت ملی حفاری ایران یکی از شرکت های بالادستی زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران است که حوزه ستادی آن در اهواز استقرار دارد و گستره فعالیت های عملیاتی آن در مناطق خشکی و دریایی ١٠ استان نفت خیز کشور متمرکز است./ر
برچسب ها: حفاری ، چاه ، نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار