رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت : چهار فرودگاه کیش، مشهد، شیراز و اهواز بیشترین تقاضا برای انجام پرواهای نوروزی را داشته‌اند.

به‌گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور، محمود رسولی‌نژاد با اعلام این خبر در نشست تسهیل و روان‌سازی پروازها که در سازمان هواپیمایی کشوری و با حضور حمید پهلوانی رئیس سازمان، مرتضی دهقان مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، نصراله‌ منصوری شیرازی مدیرکل فرودگاه بین‌‌المللی مهرآباد، فرماندهای پلیس و سپاه فرودگاه‌های مذکور، مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی برگزار شد، بر تلاش عوامل و دست‌اندرکاران فرودگاه‌های سراسر کشور در برقراری پروازهای امن و ایمن تاکید کرد.

رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور اطلاع‌رسانی سریع و صریح در این ایام را مورد توجه قرار داد.

وی پاسخگویی به‌موقع به مسافران در تاخیر احتمالی پروازها را ارزشمند توصیف کرد و گفت: بیان مشکلات در حداقل زمان ممکن به مسافران از دغدغه‌های آنها خواهد کاست.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور این حرکت را در جهت تکریم مسافران دانست و افزود: در این خصوص بر اساس بخشنامه وزارت راه‌وشهرسازی، نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی جهت توضیح به مسافران باید در فرودگاه‌ها مستقر شوند.رسولی‌نژاد بر احراز هویت مسافران در جهت جلوگیری از اقدام عوامل سودجو تاکید کرد.

وی همچنین از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در فرودگاه‌ها و ستاد خبر داد و گفت: این ستاد از 29 بهمن سال جاری فعالیت خود را برای اجرای تمهیدات لازم در فرودگاه‌ها آغاز کرده است.

رسولی‌نژاد در ادامه بر اهمیت حفظ حجاب و عفاف در پروازها تاکید کرد و از پلیس فرودگاه‌ها خواست بر اجرای وظیفه ذاتی خود در این زمینه همچون گذشته دقت لازم را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در پایان حسین اسفندیاری مشاور خود در امور اجرایی فرودگاه‌ها را به عنوان مسئول ستاد تسهیلات نوروزی در فرودگاه‌ها و پاسخگو و ناظر در این ایام معرفی کرد.
گفتنی است؛ پروازهای نوروزی از 24 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 17 فروردین ماه سال 92 ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار