سامر العيساوي پس از حدود هشت ماه اعتصاب غذا در زندان هاي رژيم صهيونيستي، پيشنهاد آزادي در قبال تبعيد را رد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از  شبکه خبري البشير ؛ العيساوي که از 230 روز پيش در اعتراض به رفتار زندانبانان اعتصاب غذا کرده است  در حال حاضر با اين پيشنهاد روبرو شد که اگر بپذيرد که به غزه يا خارج از خاک فلسطين تبعيد شود آزاد مي شود اما او اين پيشنهاد را رد کرده است.
                                              
شيرين العيساوي خواهر سامر در صفحه شخصي خود در شبکه اجتماعي نوشت:‌ جواب رد سامر به پيشنهاد ارائه شده به اين دليل است که او معتقد است ما براي بازگرداندن آوارگان و پناهندگان فلسطيني تلاش مي کنيم نه اينکه بخواهيم با پذيرش پيشنهاد تبعيد، در پي افزايش آمار آوارگان باشيم، تبعيد به معني مهاجرت فلسطينيان به ويژه ساکنان قدس اشغالي به مناطق ديگر آن هم در زماني است که سياست يهودي سازي اين شهر به شدت ادامه دارد.

دادگاه اسرائيلي اخيرا آزادي العيساوي در برابر وثيقه مالي را رد کرد. سامر العيساوي به دليل شرايط وخيم جسماني با ويلچر در اين جلسه حاضر شده بود.گفته مي شود بر اثر اعتصاب غذاي طولاني وزن العيساوي به 45 کيلوگرم رسيده است.چهار اسير فلسطيني از ماهها قبل دراعتراض به شرايط زندان و درخواست براي آزادي خود اعتصاب غذا کرده اند و سامر العيساوي يکي ازاين چهار نفر است.

                                                    آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
                         
برچسب ها: فلسطین ، اسیر ، اعتصاب ، غذا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار