امام جمعه موقت بیجار گفت: صبر از مهم‌ترین مکارم اخلاقی بوده و مصداق آن استقامت ملت ایران در برابر تحریم‌ها است که به یاری خداوند منجر به سربلندی جهانی ایران خواهد شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، حجت‌الاسلام علی‌صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیجار با اشاره به صبر و استقامت مردم ایران در برابر انواع تحریم‌ها گفت: ثمره شیرین صبر و استقامت ملت ایران در برابر تحریم دشمنان، عزت و سربلندی کشور ایران است.
وی بهانه اصلی تحریم‌ها را موضوع هسته‌ای ایران دانست و افزود: هدف دشمنان به ظاهر موضوع هسته‌ای است اما در واقع آنها هدف بلند مدت و برنامه‌ریزی شده برای این تحریم‌ها دارند.
امام جمعه موقت بیجار اضافه کرد: بیانات شیوای رهبر فرزانه انقلاب در رابطه با استقامت در مقابل مشکلات کنونی و اینکه در این شرایط باید از نگاه‌های کوتاه مدت و مقطعی دوری کرده و با ایمان به اسلام و تکیه به مردم استمرار حرکت رو به جلو را تضمین کرد.
وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات سال آینده گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران چشم به انتخابات آینده دوخته و امید آن را دارند اهداف شوم‌شان را در آن راستا جامه‌عمل بپوشانند غافل از آنکه مردم همیشه در صحنه، غیور، ولایت‌مدار و پیرو خط رهبری با اتحاد و یکدلی با شرکت در انتخابات استکبار را بار دیگر ناکام خواهد گذاشت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.