برای اولین بار در کشور کودکان همدانی یک روز با والدین خود درمدارس را تجربه کردند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: در همدان دانش آموزان هزارو300 مدرسه یک روز با والدین خود را سپری کردند که این موجب صمیمیت بیشتر بین والدین می شود.
حسنی محتشم افزود:نقش اولیا در مدارس بسیار مهم و اثرگذار است و همه باید در بحث تربیت دانش آموزان تلاش کنند تا آنها به رشد و شکوفایی برسند.
وی گفت؛ میوه تحول بنیادین این است که سبک زندگی همه مردم از جمله دانش آموزان را باسازوکارها مشخص آشنا کنیم تا آنها در آینده آماده فردی تاثیر گذار در جامعه باشند.
مدیر کل آموزش و پرورش گفت: تحولاتی که  امروز در آموزش و پرورش شاهد هستیم بسیار چشمگیر است.
رییس آموزش و پرورش ناحیه یک اداره کل آموزش و پرورش بابیان اینکه تاثیرگذاری روند مشارکت مردم در روند تعالی تعلیم و تربیت امروز در کشور مشهود است افزود: جو روانی و عاطفی در بین دانش آموزان بسیار مهم است زیرا باعث احساس امنیت کودک می شود.
مظاهری هدف از طرح یک روز با والدین را شاداب سازی و با نشاط کردن مدرسه ,تقویت حس اعتماد سازی ,تقویت حس مسئولیت پذیری  آشنایی والدین با انجمن اولیا و مربیان و تربیت نحوه زندگی  بیان کرد.
وی گفت: حیات طیبه با همکاری والدین محقق می شود که شامل خوب نوشتن ،خوب فکر کردن ،و خوب حرف زدن میشود که باعث بالا رفتن مهارت زندگی در بین دانش آموزان می شود./ع
برچسب ها: برای ، اولین ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.