به گفته يك كارشناس حقوقي نگهبانان زندان اسرائيلي عوفر واقع در كرانه باختري چندين فلسطيني زنداني را در حال اعتصاب غذايي را مورد شكنجه و آزار و اذيت قرار داده اند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي، ابراهيم العرج وكيل فلسطيني در كرانه باختري در شهر رام الله طي ملاقاتي در عوفر درباره شرايط زندانيان فلسطيني در اين بازداشتگاه ابراز نگراني كرد.

وي اظهار داشت كه مقامات زندان زندان فلسطيني را كه در اعتصاب غذا به سر مي برند را به سلول انفرادي منتقل مي كنند.

سازمان ملل متحد و گروه هاي مدافع حقوق فلسطينيان رژيم تل آويو را براي شرايط وخيم زندانيان فلسطيني مورد انتقاد و سرزنش قرار مي دهند.

در 23 فوريه عرفات جردات يك فلسطيني كه در كه 18 ام همان ماه مظنون به پرتاب سنگ به سربازان اسرائيلي دستگير شد، در زندان ماگيدو اسرائيل به شهادت رسيد.

در 27 فوريه شوراي حقوق بشر سازمان ملل خواستار تحقيقات در باره مرگ جرادات شد.

وزير تشكيلات خودگردان فلسطين در امور زندانيان عيسي قراقع در 24 فوريه اعلام كرد كه اين زنداني 30 ساله فلسطيني پيش از كشته شدن در زندان مورد شنكجه و آزار قرار گرفته بوده است.

بيش از 4 هزار و 500 فلسطيني در بازداشتگاه ها و زندان هاي رژيم صهيونيستي بدون محاكمه و دادگاه زنداني اند. چهار تن از زندانيان – ايمن الشراعنه، سامر العيساوي و جعفر عزالدين ماه ها است كه در اعتصاب غذا به سر مي برند.


برچسب ها: زندانی ، فلسطینی ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار