رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز 92 با هدف كنترل بازار، جلوگیری از تخلف های صنفی، افزایش بی رویه قیمت كالا و خدمات و نیز برقراری تعادل بین عرضه و تقاضا اجرا می شود.

' داریوش دیودیده' در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: این طرح در همه مناطق استان از تاریخ 15 اسفند امسال تا 25 فروردین 1392 به اجرا گذاشته می شود.
وی بیان كرد: بر اساس این طرح، نظارت بر قیمت و توزیع كالاهای ضروری مانند پوشاك، كیف و كفش، آجیل، خشكبار، شیرینی، لبنیات، گوشت قرمز و گوشت مرغ بیشتر خواهد بود.
دیودیده بیان كرد: بازرسی از نمایشگاه های بهاره و مكان های عرضه میوه و تره بار نیز با هدف حمایت از مصرف كنندگان به صورت مرتب صورت می گیرد.
وی عنوان كرد: در بخش خدمات نیز بر شركت های مسافربری، حمل و نقل درون و برون شهری، مكان های تفریحی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری ها، هتل ها و رستوران های بین شهری نیز نظارت كافی خواهد شد.
دیودیده اظهار كرد: با این برنامه، نظارت ویژه ای بر تامین و توزیع انواع میوه و مركبات در سردخانه ها و انبارها و بررسی میزان موجودی كالا در اول و پایان دوره صورت خواهد گرفت.
وی گفت: واحدهای صنفی در صورت رعایت نكردن درصد سود قانونی، نصب برچسب و صدور فاكتور برای كالاها و خدمات، برپایی نمایشگاه های غیرمجاز، اجرا نكردن قیمت های مصوب به عنوان متخلف محسوب و با آنها برخورد قانونی خواهد شد./س
برچسب ها: طرح ، نظارتی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.