فروش خودروي نو در فرانسه در ماه فوريه دوازده درصد افت پيدا کرد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه بي اف ام تي وي فرانسه ؛ در ماه فوريه حدود صد و چهل و سه هزار دستگاه خودروي نو در فرانسه فروخته شد. در بين شرکتهاي مختلف شرکت خودروسازي پژو-سيتروئن با افت پانزده و نيم درصدي و رنو با کاهش يازده درصدي فروش محصولات خود مواجه شده اند.

رمي کورنوبر کارشناس صنايع خودرو در فرانسه گفت : به نظر من افت فروش خودرو نشانگر دو مسئله است: نخست وضع دشوار اقتصادي در فرانسه و دوم اين که بازار از کنترل مصنوعي دولت خارج شده است. اعتماد مصرف کنندگان در بازار خودرو بسيار مهم است. امروز بسياري از مصرف کنندگان نگران آينده خود هستند و به علت احتمال بيکاري خود تصميم مي گيرند خودرو نخرند. اين مسئله در بازار خودرو نمود پيدا کرده است. 

خودرو پس از مسکن دومين هزينه سنگين فرانسويها به شمار مي رود.همچنين شمار فزاينده اي از فرانسويها مشکلاتي براي تامين اعتبار پيدا کرده اند. اين درحالي است که فروش محصولات ژاپني و کره اي در فرانسه رو به افزايش است. فروش محصولات تويوتا  در فرانسه دوازده درصد و هيونداي پنج درصد افزايش يافته است. 




برچسب ها: افت ، فرانسه ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار