فرماندار سرپل ذهاب پیشرفت فیزیكی پروژه های عمرانی این شهرستان را در سال جاری 23 درصد اعلام كرد.

پیرو' گفت : 181 پروژه عمرانی با 143 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان در حال اجراست كه از عمده ترین آنها می توان احداث استخر پنج هزار متر مكعبی سرآبگرم، بزرگراه كربلا، جاده كمربندی، گازرسانی و احداث خط راه آهن را نام برد.

وی افزود : از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری نیز برای این شهرستان 58 مصوبه در حال اجرا است كه 24 مصوبه آن اجرایی شده و 34 مصوبه دیگر نیز در دست پیگیری است.

پیرو در ادامه خواستار شتاب بخشی در عملیات اجرایی طرح تعریض گردنه پاتاق از سوی متولیان امر با توجه به حادثه خیز، پر تردد و ترانزیتی بودن این مسیر بمنظور كاهش تصادفات و سوانح جاده ای شد.

فرماندار سرپل ذهاب با تاكید بر نظارت مستمر بر روند اجرای پروژه های عمرانی گفت: هر چه نظارت و كنترل بر اجرای طرح ها قوی تر باشد روند اجرای پروژه ها نیز سرعت و كیفیت بیشتری خواهد داشت.

وی افزود : مدیران باید كمر همت ببندند تا پروژه‌های نیمه‌تمام هر چه ‌زودتر به سرانجام برسد از این رو مشكلاتی مانند كمبود اعتبار و موانع مالی، نباید در روند اجرای طرح ها مشكل ایجاد كند
برچسب ها: کرمانشاه ، عمران ، سرپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۲۳:۰۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
باسلام ،خسته نباشین ،فقط ازتون خواهشمندم اگه میشه اطلاعاتی راجع احداث استخرآب گرم اگردارین برام بفرستین ممنون میشم خیلی دنبال اطلاعات گشتم،چیززیادی پیدانکردم .خیلی خیلی ممنون میشم اگه برام بفرستین.