آلبوم جدید گروه "سپید و سیاه" با عنوان "از روزگار رنگ آمیز" به زودی روانه بازار موسیقی کشورمان می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست کنسرت گروه "سپید و سیاه" در تالار وحدت، پیمان میرآقاسی (سرپرست و نوازنده گروه سپید و سیاه) در این مراسم گفت: 18 و 19 اسفند این گروه پس از یک سال و نیم تمرین برای نخستین بار با وحید تاج روی صحنه می رود.
وی ادامه داد: کنسرت این گروه در دو بخش برگزار می شود که بخش نخست در دستگاه شور و دشتی و بخش دوم در دستگاه همایون اجرا می شود.
وی ادامه داد: آلبوم جدید گروه" سپید و سیاه" با عنوان "از روزگار رنگ آمیز" با آهنگسازی سورنا صفاتی، مریم رضایی نژادیان و کوروش دانایی و با صدای وحید تاج به زودی منتشر می شود.
ميرآقاسي اظهار داشت: قسمتی از قطعه های در نظر گرفته شده برای اجرا در بخش نخست اجرا، بخشی از آلبوم جدید این گروه است.
وی تصریح کرد: پس از برگزاری کنسرت در شهرستانهای مختلف و هنگامی که احساس کردیم به پختگی رسیدیم، تصمیم گرفتیم کنسرتی در تهران برگزار کنیم.
وحید تاج (خواننده گروه "سپید و سیاه") اظهار داشت: گروه‌ "سپیدو سیاه" به دلیل اینکه با سه ‌آهنگساز، فعالیت های خود را دنبال می کند به طور یقین می‌تواند بسیاری از مخاطبان را جلب کند.
وی اظهار داشت: به دلیل اینکه بسیاری از ردیف های موسیقی ایرانی، از موسیقی محلی گرفته شده تصمیم گرفتیم در کنسرت 18 و 19 اسفند نیز در بخشهایی از نغمه های محلی دزفولی استفاده کنیم به نحوی که فهم ‌آ‌ن برای فارسی زبانان آسان باشد.
وی ادامه داد: یکی از خصلت های خوب گروه "سپید و سیاه" رنگ آمیزی بسیار متنوع این گروه است.
وی خاطرنشان کرد: در بخش اول کنسرت، قطعه های حسرت باران، رقص آتش های های چوپان، آواز عاشقانه، رهایی و ای عاشق اجرا و در بخش دوم نیز رهرو عشق، در کوچه باغ های کودکی، با دشت بیداری، در اوج آرزو، ساز و آواز، کلاژ (تریو) و قطعه مشتاقی و شیدایی اجرا می شود.
گفتنی است کنسرت گروه "سپیدو سیاه" 18 و 19 اسفند ساعت 21 در تالار وحدت برگزار می شود./ي2
گزارش از بهاره کنجکاوفرد
برچسب ها: وحید تاج ، آلبوم ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.