کنسرت وحید تاج و گروه موسیقی نی داوود به سرپرستی پویان بیگلر با عنوان "خانه غریب" در تالار وحدت برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛کنسرت وحید تاج و گروه موسیقی نی داوود به سرپرستی پویان بیگلر با عنوان "خانه غریب" در تالار وحدت  برگزار می شود.
این برنامه شامل دو بخش است که قسمت نخست به بداهه نوازی و بداهه خوانی اختصاص دارد  و در بخش دوم نیز قطعاتی از آلبوم "خانه غریب" در دستگاه شور اجرا می شود .
قطعاتی که در این برنامه اجرا خواهند شد، شامل : پیش درآمد، چهار مضراب، ساز و آواز، تصنیف رقص ، ضربی شیدایی همراه آواز ، ساز و آواز کرد بیات ، تصنیف قصه دل در کردبیات، ساز و آواز دشتستانی و تصنیف خانه غریب است.
پویان بیگلر (سرپرست، آهنگساز و نوازنده تار )،سهراب رحیمی ( تار )،سهیل صادقی ( کمانچه ) ، علیرضا دریایی ( کمانچه ) ، مهیاراسدی ( عود ) ، بهناز بهنام نیا ( عود ) ، امیر رحمانی ( سنتور ) ، زمان خیری ( نی )، امین یگانه (دف) و سینا خوش بیجاری ( تنبک )  از اعضا و نوازندگان این گروه هستند که وحید تاج را همراهی می‌کنند .
مراکز فروش بلیط شامل سایت اینترنتی (www.sigozar.com) سی گذر ققنوس (22728007)، دارینوش (22000400) کافه سیاه و سفید (66971603-66952497)، گیشه تالار وحدت (7-66705101) و آموزشگاه ساز خورشید(77601860) می باشند.
تمام عواید این کنسرت به معلولان ذهنی و جسمی موسسات توانبخشی آفرینش و امام علی (ع) اختصاص پیدا می کند./ه
برچسب ها: وحید ، تاج ، نفع ، بیماران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.