نیویورک تایمز آمریکایی با اشاره به مذاکرات ایران و کشورهای غربی در مورد انرژی هسته ای نوشت: مسوولین جمهوری اسلامی ایران روز به روز با اعتماد بیشتری برنامه های خود را دنبال می کنند و بر حق مسلم خود تاکید می نمایند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الصباح، نیویورک تایمز در  شماره امروز خود یادآور شد: مسئولین ایرانی معتقدند که به طور حتم در مذاکراتی که امروز با موضوع رسیدگی به پرونده هسته ای ایران در قزاقستان برگزار خواهد شد، کشورهای مذاکره کننده به ایران پیشنهادات جدیدی نداده و یا راه حل های متفاوتی نسبت به گذشته بر روی میز مذاکرات رد و بدل نخواهد شد.

 روزنامه آمریکایی در ادامه افزود: به طور حتم طرف ایرانی با تاکید کامل بر حق خود در استفاده از انرژی با خیالی راحت تنها منتظر تغییر دیدگاه غرب و همراه کردن آنان با دیدگاه های خود هستند.

به نوشته نیویورک تایمز رهبران و روسای ایرانی معتقد هستند که می توان تحریم های غربی را به راحتی پشت سر گذاشت  به همین دلیل است که جمهوری اسلامی ایران در راه رسیدن به انرژی هسته ای خود با جدیت بیشتری عمل می کند.

روزنامه آمریکایی با اشاره به تحریم های غرب علیه ایران و پیشنهاداتی که در این باره ارائه شده است نیز  یادآور شد: مسوولین ایرانی در هفته گذشته با اطمینان کامل پیشنهاد غرب مبنی بر کاهش تحریم بر تجارت طلا در مقابل تعطیل کردن یکی از نیروگاه ها را رد کردند که نشان از اعتماد به نفس آنان در ادامه دادن برنامه هایشان دارد.

 نیویورک تایمز بار دیگر بر اعتماد به نفس ایران تاکید کرده و افزود: مسوولین ایرانی بارها و بارها از کشورهای غربی خواسته بودند که بدون هیچ  قید و شرطی هسته ای شدن ایران را قبول کرده و برنامه های آن را به رسمیت بشناسند.

برچسب ها: ایران ، انرژی ، غرب ، مذاکرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار