دبیر اجرایی همایش "عناصر كمیاب" ایران ار آغاز این همایش ملی از نهم اسفند ماه به مدت دو روز در دانشگاه علوم پزشكی كاشان خبر داد.

سید مهدی میرهاشمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، گفت: این همایش با حضور اعضاء هیات علمی، دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی، محققین و کارشناسان دانشگاههای علوم پزشکی، وزارت علوم و آزاد اسلامی، سازمان انرژی هسته ای، مرکز شیلات و سازمان محیط زیست برگزار می شود.

به گفته وی، نزدیک به 200 مقاله علمی به دبیرخانه این همایش ارسال شده که از این تعداد، 146 مقاله پس از بررسی، پذیرش شد.

دبیر اجرایی همایش ملی عناصر كمیاب ایران با بیان اینکه در این همایش دو روزه، 26 سخنرانی و 120 پوستر ارائه می شود اظهار داشت : این کنگره برای اولین بار خارج از تهران در دانشگاه علوم پزشکی کاشان اجرا می گردد .

دکتر میرهاشمی تصریح کرد: این همایش ملی هر دو سال یكبار در سطح دانشگاه های علوم پزشكی كشور و با همكاری انجمن عناصر کمیاب ایران برگزار می شود.

گفتنی است دومین همایش سراسری عناصر كمیاب به میزبانی دانشگاه علوم پزشكی ایران و با همكاری انجمن عناصر كمیاب، در روزهای هفتم و هشتم بهمن ماه 1388 برگزار شده و در همایش امسال نیز علاقه مندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به تارنما http://tec.kaums.ac.ir مراجعه نمایند./س

برچسب ها: همایش ، ملی ، عناصر ، کمیاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.