نیروهای اشغالگر صهیونیستی ظهر روز دوشنبه پس از حمله به چهار نفر از اهالی بیت المقدس ، آنها را بازداشت کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم موسسه اوقاف و میراث الاقصی با اشاره به اینکه نیروهای اشغالگر این افراد را درنزدیکی مسجدالاقصی بازداشت کردند، افزود : این اقدام صهیونیست ها در پی بحرانی شدن وضعیت و حمله  شهرک نشینان به مسجد الاقصی انجام شد.

" الاقصی " در بیانیه ای که نسخه ای از آن دراختیار خبرگزاری "معا "  قرار گرفت؛ اعلام کرد : حدود 100 شهرک نشین با حفاظت و حمایت شدید نیروهای نظامی صهیونیست، صبح و بعد از ظهر دوشنبه با حمله به مسجدالاقصی به آن بی احترامی کردند.

این موسسه تلاش اشغالگران بر شکستن اراده مردم را بیهوده دانست و هشدار داد صهیونیستها تلاش می کنند با روش ایجاد وحشت از ورود نمازگزاران به ویژه جوانان به مسجدالاقصی جلوگیری کنند.

موسسه اوقاف و میراث الاقصی تاکید کرد اهالی بیت المقدس و فلسطین علی رغم تنگناها و محدودیتها با راهپیمایی پرچم ها  و طرح احیای سکوهای علم آموزی درالاقصی این مسجد را از نمازگزاران پر خواهند کرد.

الاقصی ، از مسلمانان جهان ، اعراب و ملت فلسطین خواست  با اتخاذ موضع صریح ، واضح و جدی  به یاری قدس بیایند و با  تجاوزات  و دشمنی های اشغالگران علیه مقدسات و اوقاف  مقابله کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار