مافياي خودرو ، حضور هيئت 27 نفره مصري در تهران برای گفتگو با مقامات ايراني، تشكيل "اجلاس جهاني نم" با حضور 120 كشور جهان، دفاع احمدي‌نژاد از نامي، پاسخ "حدادعادل" درباره منابع مالی ائتلاف 1+2، رزمایش مشترک ارتش و سپاه و پرداخت ديه دانش‌آموزان شين‌آبادي از مهمترين عناوين خبري امروز(دوشنبه)‌ گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(دوشنبه) به اين شرح است:



لاريجاني: حذف مالیات‌مضاعف می‌تواند روابط‌ تجاری ایران و هند را توسعه دهد
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قوانین تجارت با هند در مجلس گفت: برخی قوانین مانند حذف مالیات مضاعف می‌تواند این ارتباط را توسعه دهد.



5+1 با صداقت پاي ميز مذاكرات حاضر شود/ فعاليت هسته‌اي ايران تعطيل‌بردار نيست
عضو هيئت‌رئيسه مجلس با اشاره به دور جديد مذاكرات ايران و1+5، گفت: اگر کشورهاي 1+5 با صداقت پاي ميز مذاکره با ايران حاضر شوند و به دنبال نتيجه باشند، شاهد نتيجه بهتري در روند مذاکرات خواهيم بود.



در كشور "مافياي خودرو" وجود دارد/ مبارزه با معضل صنعت خودرو در دستور كار هئيت تحقيق و تفحص

عضو كميسيون صنايع و معادن از وجود "مافياي خودرو" در كشور خبر داد و گفت: قطعا در راستای تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی بحث مبارزه با مافیای صنعت خودرو نیز مطرح خواهد شد.



حضور هيئت 27 نفره مصري در تهران برای گفتگو با مقامات ايراني
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور هیئتی از مصر در تهران خبر داد و گفت: این هیئت در راستای مذاکره با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد کشور شده است.



تشكيل "اجلاس جهاني نم" با حضور 120 كشور جهان
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشکیل اجلاس جهاني نم در راستای تقویت دیپلماسی پارلمانی خبر داد.



طرح ساماندهي تعطيلات، فردا اعلام وصول مي‌شود/حذف تعطيلي تاسوعا و شهادت امام رضا(ع)!!

عضو کميسيون حقوقي، قضايي مجلس از تدوين طرح حذف 9 روز از تعطيلات رسمي کشور خبر داد که در صورت تصويب نهايي اين طرح ، روز 12 فرودين، تاسوعاي حسيني، شهادت امام رضا(ع) و 29 اسفند روز ملي شدن صنعت نفت ، از تعطيلات رسمي کشور حذف خواهد شد گفتني است بر اساس گزارش رسمي شوراي عالي انقلاب فرهنگي ؛ با احتساب نيمروز تعطيل پنج‌شنبه‌ها تعداد كل روزهاي تعطيل در ايران 103 روز خواهد بود كه بر اين اساس، ايران در مقايسه با كشورهاي جهان، به جز يك كشور، كمترين تعطيلات را در جهان دارد.



مشايي: ايران هيچ اعتقادي به برخورداري از سلاح هسته‌اي ندارد
رئيس دبيرخانه جنبش عدم تعهد با بيان اينكه وجود سلاح هسته‌اي نشانه قدرتمند بودن يك كشور نيست، گفت: جمهوري اسلامي ايران هيچ اعتقادي به داشتن اينگونه تسليحات نداشته و معتقد است كه سلاح‌هاي هسته اي بايد در دنيا نابود شوند.



احمدی‌نژاد فردا در مجلس از "نامی" دفاع می‌کند
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: احمدی‌نژاد فردا برای دفاع از وزیر پیشنهادی ارتباطات در مجلس حضور پیدا می‌کند.



لايحه بودجه 92 چهارشنبه توسط احمدی‌نژاد به مجلس ارائه مي‌شود
معاون امور اجراي قانون اساسي رئيس‌جمهور گفت : لايحه بودجه 92 کشور چهارشنبه اين هفته توسط احمدی‌نژاد به مجلس شوراي اسلامي تقديم خواهد شد.




قیمت پسته از سوی تنظیم بازار اعلام می‌شود/ ما از هم‌اكنون آماده برگزاري انتخابات هستيم
استاندار تهران گفت:‌ هر قیمتی را که تنظیم بازار اعلام کرده، مصوب است.




ما سه نفر در ائتلاف سه‌گانه به يکديگر متعهديم/ در چارچوب معاهدات، بر حقوق هسته‌اي خود پافشاري مي‌کنم
عضو ائتلاف سه‌گانه گفت: ما سه نفر به يکديگر متعهديم تا شخصي که بيشترين صلاحيت را براي کسب پست رياست جمهوري دارد انتخاب کنيم.



پاسخ "حدادعادل" درباره منابع مالی ائتلاف 1+2/در برابر اقدامات مطهری همیشه سکوت کرده‌ام
نماینده مجلس شورای اسلامی درباره منابع مالی حمایت کننده از ائتلاف 1+2 گفت: این ائتلاف تا کنون هزینه‌ای نداشته است و در مورد هزینه‌های آینده آن هیچ فکر و برنامه‌ریزی تاکنون نداشته‌ایم.



اصلاح‌طلبان در انتخابات سرنوشت خود را به یک نفر گره نزنند
عضو حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه اگر اصلاح‌طلبان به یک گزینه رای‌آور نرسند، دلیل نمی‌شود که کاندیدای دیگری را مطرح نکنند، گفت: اینکه اصلاح‌طلبان همه سرنوشت خود را به حضور یا عدم حضور یک نفر در انتخابات گره بزنند و بگویند یا او یا هیچ‌کس دیگر، این منطق درستی نیست.



يکي از اهداف تحريم تغيير محاسبات مردم نسبت به مسئولان است
وزیر سابق ارشاد گفت: دشمنان با دلایل مختلف در صددند محاسبات مردم را تغییر دهند که یکی از اهداف تحریم، القاي همین باور غلط است، آنها می‌خواهند مسئولان را دچار اشتباه محاسبات کرده و یا مردم را نسبت به توانایی دولت برای اداره آینده جامعه نگران کنند.



آمادگی همکاری با ناجا را داریم/موفقیت اخیر سپاه پاسداران قدرت ایران را در مذاکرات بیشتر می‌کند
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با اشاره به موفقیت اخیر سپاه پاسداران در نشاندن پهپاد دشمن گفت: نیروهای مسلح ما این توانمندی را دارند تا با هواپیماهای بدون سرنشین یا هواپیماهای جنگی دشمن مقابله خوبی داشته باشند و اين امر این قدرت جمهوری اسلامی ایران را در مذاکرات هسته‌ای با 1+5 بیشتر می‌کند.



رزمایش مشترک ارتش و سپاه در سال 92 برگزار می‌شود
معاون ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رزمایش مشترک ارتش و سپاه، طراحی شده و در سال 92 اجرا می‌شود.



پهپادهاي نیروی دریایی ايران تهدیدی برای دیگر کشورها محسوب نمي‌شوند

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تجهیز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به تجهیزات خاص زیردریایی، پهپاد و انواع موشک‌ها برای هیچ کشوري تهدید محسوب نمي‌شود، بلکه اين تجهيزات براي تأمین منافع کشورمان به‌کار گرفته مي‌شوند.



استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و مقابله با سلاح هسته‌ای نقطه اشتراک ایران و قزاقستان
سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیرشورایعالی امنیت ملی صبح امروز با یرلان ادریسوف وزیر امورخارجه قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.



ديه دانش‌آموزان شين‌آباد پرداخت شد/ واريز 60 ميليون به حساب کودکان
نماينده پيرانشهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: ديه دو دانش‌آموز فوت شده حادثه شين‌آباد در چکي با مبلغ تقريبا 60 ميليون پرداخت شده و ديه باقي دانش‌اموزان نيز از روز چهارشنبه در حال پرداخت است.



کیفرخواست دادگاه كهريزك
دادستانی تهران در کیفرخواست پرونده کهریزک سه نفر از قضات تعلیقی این پرونده را به «مشارکت در بازداشت غیرقانونی» و متهم سرشناس آن را علاوه بر اتهام مذکور به «معاونت در تنظیم گزارش خلاف واقع از طریق امر یا ترغیب ماموران مربوطه به تنظیم گزارش خطاب به خود» متهم کرده است.



چه کسي بر روي "صندلي افشاگري" عليه ضد انقلاب خواهد نشست؟ +فيلم
مستند افشاگرانه باشگاه خبرنگاران از عامل ارتباطي سرويس هاي جاسوسي غرب، امشب از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
انتهاي پيام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار