مستند افشاگرانه باشگاه خبرنگاران از عامل ارتباطي سرويس هاي جاسوسي غرب، امشب از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ باز اتاق، صندلي و دکوري آشنا و البته وحشت انگيز براي دشمن...؛ اتاقي در ايران که تاکنون چندين بار عوامل ارتباطي سرويس‌هاي جاسوسي غرب، با تکيه بر روي "يک صندلي" در آن، به افشاگري درباره پرو‍ژه‌هاي ضدايراني سرويس‌هاي امنيتي و اطلاعاتي غرب و عناصر ضد انقلاب پرداخته‌اند.

اتاقي که با رسانه‌اي شدن آن لرزه بر بنیان‌های سیستم‌های امنیتی و اطلاعاتی غرب افتاد و شخصيت‌هاي سياسي غرب را مجبور به سکوت توام با بهت کرد؛ ضد انقلاب نيز افشاگري‌هاي صورت گرفته دراين اتاق را "الماس گيت" ناميدند و يکديگر را متهم به نفوذي بودن کردند.

آنچه از سوي ضد انقلاب "الماس گيت" ‌ناميده شد و هر از چندگاهي سعي در پاک کردن صورت مسئله آن مي‌کنند، آخرين رسوايي آنها به شمار نمي‌رود و ريشه افشا شدن پيش از موعد اين "توطئه‌هاي عليه يک ملت" را همچنان شاهد هستيم.

اين بار نيز "فردي" بر روي آن "صندلي آشنا" تکيه زده است که در معرفي خود مي‌گويد "بخش مهمي از پروژه‌هاي سياسي- امنيتي و اطلاعاتي غرب و در مرکز مثلثي با اضلاع "سرويس‌هاي اطلاعاتي آمريکا و انگليس"، "عناصر ضدانقلاب خارج از کشور" و "جريان سبز داخل کشور" بوده‌ام."

اظهارات "اين فرد" افشاگري‌هايي است درباره ارتباط نزديک با سران فتنه 88، عناصر ضد انقلاب خارج‌نشين و سياستمداران آمريکايي، توطئه‌هاي نيمه کاره ضدايراني، برنامه‌ريزي‌هاي دشمن در قالب جنگ نرم عليه انتخابات رياست‌جمهوري ايران و موارد ديگري که بيش از پيش ضعف و سستي سيستم‌‌هاي اطلاعاتي امنيتي غرب از جمله «سیا»، «موساد»، «MI6» و قدرت دستگاه امنيتي کشورمان را به اثبات مي‌رساند.

مستند افشاگرانه باشگاه خبرنگاران، از عامل ارتباطي عوامل فتنه88، ضد انقلاب خارج نشين و سرويس‌هاي جاسوسي تحت عنوان "مستند مثلث" امشب (دوشنبه 7 اسفند)  بعد از خبر 21 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.

 
انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۵:۳۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
کنجکاوم بدونم کی رو ی این صندلی تکیه میزنه و ضد انقلاب رو افشا میکنه؟کسی میتونه حدس بزنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ماریا
۱۵:۳۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
تبارک ا...ضمن خدا قوت به سر بازان گمنام امام زمان و خسته نباشید دعا میکنیم که همیشه سربلند وموفق باشند .یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
ومکروا ومکرالله ولله خیرالماکرین
Iran (Islamic Republic of)
وحید داراشانی
۱۵:۱۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
مرحبا در پناه خدا و حضرت مهدی باشید
-
رسول کاظمی
۱۳:۱۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
هریک از سربازان گمنام امام زمان ارزشی بالاتر لز یک لشکر پیاده نظام دارند ان شاءالله همیشه موفق و مورد تائید مولایشا ن اقا امام زمان (عج) باشند.
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۲:۲۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
الحق که ، مکر و حلیه دشمنان اسلام به خودشان باز می گردد
آخرین اخبار