عضو حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه اگر اصلاح‌طلبان به یک گزینه رای‌آور نرسند، دلیل نمی‌شود که کاندیدای دیگری را مطرح نکنند، گفت: اینکه اصلاح‌طلبان همه سرنوشت خود را به حضور یا عدم حضور یک نفر در انتخابات گره بزنند و بگویند یا او یا هیچ‌کس دیگر، این منطق درستی نیست.

"محمدباقر ذاکری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره ادعای برخی از گروه‌های اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه "تنها در صورت داشتن یک کاندیدای قدرتمند و رای‌آور در انتخابات حضور پیدا می‌کنند در غیر این صورت حضور در انتخابات تنها باعث پر شورتر برگزار شدن آن می‌شود"، گفت:‌ این منطق با ادعای پیروی از خط امام سازگار نیست؛ امام(ره) بارها فرموده‌اند در هر انتخاباتی باید شرکت کرد و هیچ مسئله‌ای نباید مانع از حضور در انتخابات باشد.

وی با تاکید بر اینکه "آمدن با یک کاندیدای پرقدرت و در غیر این صورت عدم حضور در انتخابات" با منطق امام(ره) در تناقض است،‌ گفت:‌ همواره نتیجه انتخابات به گونه‌ای بوده است که در هر دوره یک کاندیدا و یک جریان رای بیشتر آورده و در دوره‌ای دیگر سایر گروه‌ها و جریان‌ها پیروز میدان رقابت بوده اند.

این فعال اصلاح‌طلب ادامه داد: اصلاح‌طلبانی که داعیه پیروی از خط امام (ره)‌ را دارند، باید بدانند که شرط و شروط‌گذاری با خط امامی بودن سازگار نیست.

عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه اگر اصلاح‌طلبان به یک گزینه قدرتمند و رای‌آور رسیدند فبه المراد، اما اگر نرسیدند دلیل نمی‌شود که کاندیدای دیگری را مطرح نکنند؛ در این صورت باید نفرات دوم، سوم و ... بررسی شوند.

ذاکری ادامه داد:‌ اگر اصلاح‌طلبان در این دوره به کاندیدای قدرتمند نرسیدند،‌ می‌توانند بستر را برای انتخابات‌های آینده فراهم کنند.

عضو حزب اعتماد ملی خاطر نشان کرد:‌ اینکه همه سرنوشت خود را به حضور یا عدم حضور یک نفر در انتخابات گره بزنند و بگویند یا او یا هیچ‌کس دیگر، این منطق درستی نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار