منابع آگاه اعلام کردند درگيري هايي شنبه بين شهرک نشينان صهيونيست و روستاييان فلسطيني در شمال کرانه باختري به وقوع پيوست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ به گفته شاهدان و منابع آگاه در دستگاه هاي امنيتي فلسطيني ، شماري از شهرک نشينان شهرک صهيونيست نشين «عش کودش» که از شهرک هاي بدون مجوز دولت رژيم صهيونيستي در فلسطين اشغالي است به فلسطينيان روستاي قصره  در جنوب نابلس حمله کردند.شهرک نشينان به درختان زيتون متعلق به روستاهاي فلسطيني حمله و به سمت آنان سنگ پرتاب کردند.اين منابع افزودند: يک فلسطيني براثر اصابت گلوله جنگي شهرک نشينان زخمي شد و دو فلسطيني ديگر بر اثر گلوله هاي پلاستيکي نيروهاي امنيتي رژيم صهيونيستي که وارد محل شدند زخمي شدند.

 سخنگوي نظامي اسرائيل اعلام کرد: درگيري هايي بين حدود صد و پنجاه فلسطيني و بيست و پنج غير نظامي اسرائيلي ساکن در کرانه باختري که به سوي يکديگر سنگ پرتاب مي کنند ادامه دارد و نيروهاي امنيتي در محل هستند. اين درگيري ها از آغاز سال بين شهرک نشينان «عش کودش» و روستاييان فلسطيني افزايش يافته است.

شهرک نشينان افراطي تحت عنوان «بهايي که بايد پرداخت شود» حملاتي را به روستاييان فلسطينيان ، مراکز مذهبي مسلمانان و مسيحيان ، فعالان صلح طلب اسرائيلي و حتي ارتش انجام مي دهند تا به زعم خود از تصميمات دولتي که آنان آنها را مغاير با منافع خود مي دانند و يا اقداماتي که به فلسطينيان نسبت داده مي شود ، انتقام گيرند.حدود 360 هزار يهودي ساکن در شهرک هاي کرانه باختري که جامعه بين المللي آنها را چه با مجوز دولت و يا بدون مجوز دولت اسرائيل غير قانوني مي دانند، زندگي مي کنند.



برچسب ها: شهرک ، فلسطین ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار