خطیب جمعه یاسوج با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز با ایشان، گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار مطالب و نصایح ارزشمندی ایراد كردند كه باید مسوولان اجرایی كشور آنها را سرلوحه خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید 'علی اصغر حسینی' در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار برخی مسایل مهم داخلی و خارجی را مطرح كرده و با درایت و تیزبینی مثال زدنی خود آنها را موشكافی كردند.
وی بیان كرد: یكی از مسایل خارجی مطرح شده در این دیدار موضوع مذاكره مستقیم آمریكا با ایران بود كه رهبر معظم انقلاب به دلیل دروغ گویی آمریكا و تناقض در گفتار و عمل دولتمردان این كشور جنایتكار آن را مردود دانستند.
حسینی اظهار كرد: از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون آمریكا لحظه ای از دشمنی، توطئه، تهدید و تحریم علیه ملت ایران دست برنداشته و به همین دلیل مردم ایران هرگز حاضر به انجام چنین مذاكره ای نخواهند بود.
وی عنوان كرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری در این دیدار مسوولان اجرایی كشور باید به فكر رفع مشكلات مردم و به ویژه بهبود وضعیت اقتصادی آنان باشند و از هرگونه اختلاف بپرهیزند زیرا این امر موجب شادی دشمنان می شود.
حسینی ابراز داشت: برخورد شدید قوه قضاییه كشور با مفسدان اقتصادی ستودنی و قابل تقدیر است و باید با جدیت ادامه داشته باشد./س
برچسب ها: نصایح ، رهبری ، تناقض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.