مدیرعامل شهرک صنعتی مازندران با معرفی قابلیت‌های شهرک صنعتی مرکز استان مازندران گفت: شهرک صنعتی مازندران آماده حضور سرمایه‌گذاران صنعتی است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شرکت‌ شهرک‌های صنعتی مازندران را به سه زبان فارسی، انگلیسی و روسی منتشر کرد.

 مازندران در نظر دارد برای توسعه فعالیت‌های صنعتی در مازندران در بسته خبری یک خبر یک شهرک، هر روز فرصت‌ها و امکانات یک شهرک صنعتی مازندران را تحت عنوان هر روز یک شهر در اختیار مخاطبان قرار دهد.

شهرک صنعتی مرکز استان مازندران در جاده لاریم ـ بابلسر مقابل روستای گل‌نشین به فاصله 15 کیلومتری مرکز استان مازندران واقع شده است.

ایجاد شهرک صنعتی مرکز استان مازندران از سال 1371 به تصویب هیئت دولت رسید که در همان سال این شهرک در شهرستان ساری تأسیس شد.

عباسعلی وفایی‌نژاد در ساری درباره شروع فعالیت عمرانی در شهرک صنعتی شهرستان ساری اظهار داشت: اولین فعالیت عمرانی در شهرک صنعتی ساری از سال 71 منعقد شد و در حال حاضر تعداد قراردادهای این شهرک به 198 واحد رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران درباره مزیت‌ها و امکانات زیربنایی شهرک صنعتی ساری گفت: شهرک صنعتی ساری در فاصله 256 کیلومتری از مرکز کشور واقع شده و 40 کیلومتر با بندر امیرآباد فاصله دارد.

وی در ادامه میزان فاصله راه‌آهن جمهوری اسلامی از شهرک صنعتی ساری را 20 کیلومتر عنوان کرد و گفت: فاصله فرودگاه با شهرک صنعتی مرکز استان مازندران نیز فقط 12 کیلومتر است.

وفایی‌‌نژاد مساحت شهرک صنعتی ساری را 82 کیلومتر عنوان کرد و گفت: 113 واحد بهره‌بردار در شرکت حضور دارند.

این مسئول درباره غالب فعالیت شهرک صنعتی ساری  گفت: واحدهای فعال شرکت شهرک صنعتی مازندران شیمیایی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران میزان برق تأمین شده شهرک صنعتی مرکز استان مازندران را 30 مگاوات عنوان کرد.

وی دیگر امکانات شهرک صنعتی ساری را وجود مخابرات و اینترنت عنوان کرد و گفت: گاز طبیعی نیز در شهرک صنعتی ساری موجود است.

این مسئول به وجود تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک صنعتی ساری اشاره کرد و گفت: امکان تصفیه یک‌هزار و 200 متر مکعب فاضلاب در روز در این شهرک مهیا است./ج1

برچسب ها: ساری ، سرمایه ، شهرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.