دو طرح عمرانی در شهرک صنعتی مازندران به بهره برداري رسید.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران،از بهره برداری دو طرح عمرانی تصفيه خانه فاضلاب در شهرك صنعتی سلمانشهر و ناحيه صنعتی نارنج داربن تنكابن، همزمان با 21 مرداد روز حمايت از صنايع كوچك، خبر داد.

موسوی گفت: طرح ساخت تصفيه خانه فاضلاب در شهركها و نواحي صنعتي با هدف حفظ و صيانت از محيط زيست،ارتقاء سطح سلامت و رعايت اصول بهداشتی و استفاده مجدد از پسآب تصفيه شده برای آبياری فضای سبز انجام می شود .

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود : تصفيه خانه فاضلاب شهرك صنعتی سلمانشهر با اعتبار مبلغ 400 ميليون تومان نوسازی و بهسازی شده كه مبلغ 218 ميليون تومان از محل اعتبارات استانی و مبلغ 182 ميليون تومان از محل اعتبارات داخلی شركت هزينه شده است .

موسوی همچنين با اشاره به احداث تصفيه خانه فاضلاب ناحيه صنعتي نارنج داربن بيان داشت : اين تصفيه خانه با اعتبار مبلغ 600 ميليون تومان اجرا شده كه مبلغ 244 ميليون تومان از محل اعتبارات ملي و مبلغ 295 ميليون و 600 هزار تومان از محل اعتبارات استاني و مبلغ 60میلیون و 400 هزار تومان نيز از محل اعتبارات داخلی،بمنظور تكميل اين طرح هزينه شده است .

وی خاطرنشان كرد:با بهره برداری و راه اندازی اين دو طرح عمرانی 108 واحد توليدی از مزايای ساخت تصفيه خانه فاضلاب بهره مند می گردند .

انتهای پیام/گ

برچسب ها: ساری ، شهرک ، طرح ، عمرانی ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.