رئیس شورای اسلامی شهر و استان اصفهان در بیانیه ای از مردم فهیم و ولایتمدار دیار نصف جهان قدردانی کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان متن بیانیه عباس حاج رسولیها به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحيم

الیوم یئس الذین کفروا من دنیکم

مردم شریف اصفهان از نخستین روزهای نهضت اسلامی با این قیام حسینی همراه شدند.

مردم اصفهان هنوز بر عهد و پیمان خویش استوارند.

مردم شریف اصفهان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی نیز با بصیرت و آگاهی جان بر کف نهاده، در دوران دفاع مقدس امام و مقتدای خویش را همراهی کردند و هنوز بر عهد و پیمان خویش استوارند.

مردم شریف اصفهان پس از آن نیز با نصب العین قراردادن « افان مات او قتل انقلبتم علی اعقابکم » در عرصه های طراحی، ساخت و تولید هواپیماهای مسافربری، تولید آهن و فولاد، افزایش توان د فاعی، بیوتکنولوژی کشاورزی، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلولهای بنیادی و زیست فن آوری و ... نظام را یاری رساندند و گوش به فرمان رهبر فرزانه شان بودند و هستند و خواهند بود و امروز پس از سپری شدن سی و چهار بهار از این انقلاب الهی با درک صحیح از تنگناها و شرایط بین المللی بر پیمان نخست خویش ، عاقلانه پای می فشارند.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر و استان اصفهان به شکرانه این نعمت عظیم الهی، جبهه سپاس و ستایش به درگاه خداوند متعال ساییده ، به پاس حضور کم نظیر در راهپیمایی پر اقتدار بیست و دوم بهمن ۱۳۹۱ از مردم فهیم و ولایتمدار دیار نصف جهان و پایتخت فرهنگ و تمدن ایران قدردانی نموده، از مسوولین محترم اجرایی، خدمت بیش از پیش به این شهروندان بصیر و همیشه در صحنه را که سرمایه های اصلی انقلابند،‌ تقاضا دارم./س

برچسب ها: بیانیه ، رئیس ، شورای ، شهر ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.