فرزاد موتمن:

وقتی که کلاس های بازیگری مثل قارچ سبز می شوند

هم اکنون جلوی رشد کلاس های آموزش بازیگری را نمی توان گرفت.

فرزاد مؤتمن، کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص کیفیت کلاس های آموزش بازیگری گفت: هر پدیده ای همیشه توسط عده ای سودجو تبدیل به دکان می‌شود که متاسفانه این اتفاق در بسیاری از آموزشگاه های خصوصی ضمن اتلاف وقت هنرجویان هیچ گونه بهره‌ی دیگری ندارد.
وی افزود: هنرجو ضمن اشراف به این موضوع باید با شناخت بیشتری نسبت به ثبت نام اقدام کنند برای مثال در پی ملاقات با چندین آموزشگاه و هنرجو متوجه عدم شناخت جوانان از استعداد های خود شدم.
وی با اشاره به کیفیت مطلوب برخی از کلاس ها اظهار داشت: برخی از کلاس ها به صورت جدی و عملی و با استفاده از دوربین به صورت مطلوب عمل می کنند و در کلاس های آموزشي من، فقط چند هنرجو مستعد به دنیای سینما معرفی می شوند.
این کارگردان با اشاره به روش های تبلیغاتی برخی از کلاس ها مبنی بر استفاده از بازیگران به عنوان استاد گفت: حضور بازیگران معروف گاهی اوقات به انتقال تجربه ها کمک می کند اما نکته قابل توجه چگونگی آموزش آن ها در نحوه ی دیالوگ گویی و صدا است که در حال حاضر متاسفانه بیشترین ضعف بازیگران در این زمینه است.
این کارگردان با اشاره به فراگیری این مسئله گفت: با وجود عدم جذابیت سینمای ایران متاسفانه در حال حاضر بسیاری از جوانان خواهان ورود به این عرصه هستند و نمی توان جلوی رشد این پدیده را گرفت./ص
برچسب ها: موتمن ، بازیگر ، کلاس ، قارچ ، استاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.