صداقت و صميميت بين عوامل سريال "نون و ريحون" رمز موفقيت و ماندگاري اين سريال در ذهن مخاطبان است.

مهران رنجبر بازيگر سينما و تلويزيون در خصوص حضورش در سريال طنز "نون و ريحون" در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران بيان كرد: بعد از اتمام سريال تاوان به مجموعه نون و ريحون به كارگرداني فرزاد موتمن دعوت شدم، در اين اثر شخصيت سياوش كه تيپ داشت را ايفاگر بودم.

وي در مورد ماندگاري اين سريال در ذهن مخاطبان افزود: صداقت، صميميت و ارتباط صادقانه در بين عوامل سريال نون و ريحون رمز ماندگاري اين اثر در ذهن مخاطبان است.

رنجبر اظهار داشت: بازخورد مخاطبان نسبت به نون و ريحون خيلي عالي بوده و مخاطبان در هنگام ضبط مجموعه با آمدن سر لوكيشن سفره خانه اين اثر نسبت به اين مجموعه ابراز علاقه مي‌كردند.

اين بازيگر افزود: كار كردن در ماه رمضان در زندگي هنري مان ايجاد بركت مي‌كند.

رنجبر تصريح كرد: سريال هاي ماه رمضان بايد بستر اجتماعي را به نمايش بگذارد و بايد پرداخت به آن به گونه اي باشد كه مردم در اين يك ماه در مورد خودشان تفكر كنند.

وي با اشاره به اينكه سريال هاي ماه رمضان با سريال هاي روتين تفاوت دارد، بيان كرد: در روزهاي عادي كه سريالي از تلويزيون پخش مي شود شايد مخاطبان كمتر فرصت دنبال كردن اينگونه سريال ها را داشته باشند اما در ماه رمضان همه بر سر سفره و در كنار هم سريال ها  را مي‌بينند.

گفتني است، مهران رنجبر سال گذشته در سريال 5 كيلومتر تا بهشت كه در ماه رمضان پخش شد نقش آفريني كرده است./ي2

برچسب ها: سریال ، ماه رمضان ، رنجبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار