معاون سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با قدرت ولایت فقیه بر قلوب مردم در آمریکا، اروپا و آفریقا حکومت می کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان حجت الاسلام والمسلمین بابایی امروز در جمع راهپیمایان شهرستان مبارکه با بیان اینکه چشم ملت های دنیا به ایران اسلامی است، افزود :ملت های جهان زیبایی های انقلاب اسلامی را دیده اند .
حجت الاسلام بابایی با اشاره به تحریم های اقتصادی غرب علیه ایران گفت: ملت ایران هیچگاه با تحریم های اقتصادی از میدان بیرون نمی روند.
وی اظهار کرد: شعار ملت ایران در ابتدای انقلاب تحقق حکومت اسلامی و دفاع از ولایت فقیه بود و اکنون نیز فشارهای اقتصادی را با صبر و شکیبایی تحمل می کنند.
حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه قلب ملت ایران به عشق رهبر و ولایت فقیه می تپد، گفت : دنیا باید بداند که چراغی که در بهمن ماه 57 در ایران روشن شد،همچنان پرنور است.
مردم این شهرستان در این روز بیادماندنی همگام با مردم سراسر کشور با سردادن فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خشم و انزجار خود را نسبت به سیاست های استکباری و مداخله جویانه شیطان بزرگ و جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.