دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: فتنه ها تمام نمی شوند ، آنچه که فتنه ها را می خواباند هوشیاری مردم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان آیت الله اختری ظهر امروز در جمع هزاران نفر از مردم شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله 22بهمن در کرمان با اشاره به اینکه فتنه ها همواره به اشکال مختلف در جامعه وجود دارند ، اظهار داشت: مهمترین فتنه ای که هم اکنون دشمن در داخل به دنبال ایجاد آن است گذر از مرجعیت است .

وی افزود: دشمن به دنبال این است تا کاری کند که مردم از ولایت فقیه بگذرند که این هوشیاری ملت را می طلبد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 57 خاطرنشان کرد: کاری که انبیاء و امامان معصوم ما به دنبال آن بودند رهبرکبیر انقلاب به تحقق رساند.

اختری با اشاره به اینکه امروز مشکلات اقتصادی زیاد است و فشار اقتصادی مردم را رنج می دهد ، خاطرنشان کرد: دشمن هر روز توطئه جدیدی به راه میندازد که امیدواریم مسئولین تلاش کنند تا راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امروز موج اندیشه های امام دنیا را فرا گرفته، یادآور شد: آنچه شما در خاورمیانه وآفریقا می بینید اندیشه های امام است و این دستاوردی هست که امام به ملت هدیه داده است.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: انقلاب ما قبل از پیروزی هیچ حرفی در دنیا برای گفتن نداشت اما امروز در جایگاه 13جهان قرار گرفتیم.

اختری گفت: امروز ملت مسلمان ایران در همه ابعاد تکنیکی گام های بزرگی برداشته که همه دنیا را به خود خیره کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل وابستگی کشورها به ابرقدرت ها نیاز نظامی است افزود: انقلاب ما توانسته هواپیمای تهاجی وجنگی ، موشک و... بسازد که این خواب را از اسرائیل ربوده است.

اختری تصریح کرد: گام دوم ، تسخیر و شکار پهپاد است که جمهوری اسلامی وسربازان گمنام امام زمان در این زمینه کاری بزرگ انجام دادند .

وی با اشاره به سیستم های را داری دشمن خاطرنشان کرد: موفقیت کشور ما این است که توانست تمام رادارهای دشمن را از بین ببرند.

اختری گفت: ندای وحدت امام ، امروز در دنیا طنین انداز شده ، بطوریکه با آن شعه وسنی در کنار هم قرار گرفته اند وخودشان را از این انقلاب می دانند .

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب خیلی از توطئه گران تلاش کردند جایگاه ولایت فقیه را تضیف کنند که خوشبختانه موفق نشدند.

اختری تصریح کرد: دشمنان ما از این ولایت ضربه خوردند و هرچه هم ضربه می بینند از ولایت است ، بنابراین از آن هراس دارند.

وی با اشاره به احتمال ایجاد فتنه 92 خاطرنشان کرد: در همه انتخاباتها بعضی از افراد تلاش می کنند فتنه انگیزی کنند ، آنچه که می تواند فتنه ها را بخواباند هوشیاری مردم است.

اختری خاطرنشان کرد: مخالفین و کسانی که می خواهند توطئه کنند چند گروه اند ، یک گروه دشمنان خارجی هستند و گروه دیگر دشمنان داخلی اند که لباس خارجی پوشیده اند .

وی یادآور شد: آنچه باعث سعادت وپیشرفت وگذر از نابسامانی ها می شود اطاعت از رهبری است.

اختری افزود: امروز برروی کره زمین رهبری آگاه تر ،هوشیار تر وداناتر از حضرت آیت الله خامنه ای وجود ندارد که همه باید مطیع اوامر مقام معظم رهبری باشیم./س


برچسب ها: دبیرکل ، مجمع ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.